پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۴۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: افزایش عرضه در برابر کاهش قدرت خرید مردم، دلیل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در روزهای اخیر است.

شعارسال: محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 600 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 100 تومان، غرفه های میدان میوه و تره بار 6 هزار و 490 و خرده فروشی های سطح شهر 6 هزار و 550 تومان است.

به گفته وی؛ امکان عرضه مرغ با نرخ بالاتر از 6 هزار و 550 تومان نیز در برخی مغازه های پروتئینی وجود دارد.

یوسفی افزایش عرضه در برابر کاهش قدرت خرید مردم را دلیل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در روزهای اخیر اعلام کرد.

این مقام مسئول قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و افزود: قیمت مرغ نه تنها تا نیمه بهمن افزایشی نخواهد داشت، بلکه به حدی در ماه های آتی کاهش می یابند که زیان جبران ناپذیری به مرغداران وارد می‌کند.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه مرغداران با زیان هزارتومانی در فروش هر کیلو مرغ روبرو هستند، بیان کرد: اکنون قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 400 و مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان است.

وی با انتقاد از استمرار افزایش قیمت نهاده ها در بازار تصریح کرد: با توجه به بی ثباتی قیمت نهاده ها ، اتحادیه مکاتباتی با مسئولان تنظیم بازار و شورای عالی اقتصاد به عمل آورده است تا بر زیان تولیدکنندگان افزوده نشود.

گفتنی است؛ اکنون نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 350، ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 350، سینه با کتف 12 هزار و 500، سینه بدون کتف 13 هزار و 500، فیله مرغ 15 هزار و 500 و خرده فروشی 7 هزار و 350 تومان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 23 دی 1396 ، کدخبر: 501867 ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین