پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: بندرعباس با حمل سه میلیون و 930 هزار و 781 تن کالا، فعال‌ترین مرز کشور در زمینه ترانزیت کالا در سال گذشته شد.

شعارسال: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: بندرعباس با حمل سه میلیون و 930 هزار و 781 تن کالا، فعال‌ترین مرز کشور در زمینه ترانزیت کالا در سال گذشته شد.

باقر جوان افزود: پس از بندرعباس، مرزهای پرویز خان(کردستان)، بازرگان (آذربایجان غربی)، باشماق (کردستان) و سرخس (خراسان رضوی) به‌عنوان فعال‌ترین مرزهای کشور در امر ورود کالاهای ترانزیت در سال 96 به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: عمده‌ترین کالاهای ترانزیت شده طی این مدت کالاهایی نظیر مواد سوختی،کالاهای ساختمانی، وسایل نقلیه باری و قطعات خودرو مستعمل و مسافری و مواد غذایی هم‌چنین انواع پنبه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان ضمن اشاره به سهم عمده حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در جابه‌جایی کالا در سال گذشته گفت: بندرعباس به دلیل دارا بودن امکانات مناسب تخلیه و بارگیری و بندر مهم شهید رجایی بیشترین سهم ترانزیت کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: توجه هم‌زمان به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقلی در مبادی ورودی و خروجی کالا در شمال - جنوب و شرق - غرب کشور که تکمیل‌کننده کریدورهای حمل‌ونقل بین‌المللی هستند جایگاه ایران را در این صنعت بارزتر خواهد کرد.

جوان در پایان گفت: آمار ترانزیت کالا از کشور و میزان کالاهای عبوری نشان‌دهنده نقش و اهمیت کریدور بین‌المللی شمال و جنوب در ترانزیت کشور است که با توسعه زیرساخت‌های لازم در مسیر این کریدور این نقش به‌مراتب افزایش خواهد یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397، کدخبر: 97012207225، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
باید برای این استان هایی که برای کشور ارز اوری میکنن بیشتر رسیدگی کرد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
واقعا جنوب کور ظرفیت های بسیار زیادی براس توسعه داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین