پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: خون شهدای مدافع حرم پایمال نخواهد شد و دشمنان بدانند، ایران از نظام سوریه و حقوق ملتش مبنی بر حق حاکمیتشان دفاع می‌کند.
شعارسال: محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک  درباره حمله جنگنده‌های صهیونیستی به سوریه و شهادت تعدادی از مدافعان حرم اظهار داشت: رفتار و مواضع آمریکا در قبال منطقه و سوریه دوران خوبی است که ماهیت خبیثانه آنها شناخته شود.

وی ادامه داد: ادعای آنها مبنی بر اینکه سوریه سلاح شیمیایی به کار برده دروغ است، خودشان هم می‌دانند که این حرفی که می زنند دروغ است، دروغ پردازی و سناریو نویسی از کارهای آمریکا و غرب است.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت است که این حمله‌ی احمقانه را طراحی کرد. آنها دیدند که داعش در حال سقوط  می‌باشد و تمامی مناطق سوریه در حال آزاد سازی از این گروه نجس است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه ایران پاسخ محکمی به این حمله صهیونیستی‌ها خواهد داد، اضافه کرد: خون شهدای مدافع حرم پایمال نخواهد شد و دشمنان بدانند، ایران از نظام سوریه و حقوق ملتش مبنی بر حق حاکمیتشان دفاع می‌کند و هرگونه تجاوز و دخالت خارجی در این کشور محکوم کرده و به مقابله با آن می‌پردازد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  دفاع مقدس، تاریخ انتشار: 23فروردین 1397، کدخبر: ۲۸۶۴۴۹ ،www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
ایران باید به زودی یک حمله موشکی به اسرائیل تدارک ببینه ؛ دیگه کاسه صبر ما لبریز شده
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
واقعا دارم روز به روز میشمارم تا این انتقام گرفته بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین