پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
شهردار منطقه 3 در خصوص رایزنی های صورت گرفته با او برای تصدی شهرداری تهران گفت:صحبت‌هایی مطرح است، بعضی‌ها علاقه مندند و بعضی‌ها هم مخالف هستند.

شعارسال:شهردار منطقه 3 در خصوص رایزنی های صورت گرفته با او برای تصدی شهرداری تهران گفت:صحبت‌هایی مطرح است، بعضی‌ها علاقه مندند و بعضی‌ها هم مخالف هستند.

 همزمان با استعفای پر حاشیه شهردار تهران، بحث ها و نظرها در مورد انتخاب شهردار آینده تهران بالا گرفته است. در این بین برخی با سیاسی نگری انگشت اشاره را به سوی افرادی خاص نشانه گرفتند و برخی هم با این استدلال که مدیران شهرداری شناخت بیشتری به مسائل تهران دارند، انگشت اشاره را به سوی شهرداری نشانه گرفتند و بر طبل انتخاب شهردار آینده از میان مدیران شهرداری می کوبند.

مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 اعتقاد دارد بهتر است، شهردار آینده از میان مدیران داخلی شهرداری انتخاب شود.

او پس از پایان دوره قالیباف برای مدتی کوتاه سرپرست شهرداری تهران شد اما در نهایت محمد علی نجفی بر کرسی شهرداری تهران نشست.

اکنون که موضوع انتخاب شهردار، از میان مدیران داخلی شهرداری مورد توجه قرار گرفته، بار دیگر نام سلیمی در کنار سایر گزینه های تصدی شهرداری تهران جایی برای خود باز کرده و عرصه رقابت را برای سایرین تنگ کرده است.

مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما یک مدت کوتاه سرپرست شهرداری بوده‌اید و اگر قرار باشد به عنوان شهردار انتخاب شوید آیا این توانایی را در خود می‌بینید؟ گفت: من تسلیم رأی شورا هستم و معتقدم شورا به عنوان نمایندگان مردم و منتخبان آنها که جزء نخبگان شهر هستند مصلحت شهر و شهرداری را بهتر می‌توانند تشخیص بدهند.

شهردار منطقه 3 در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا در خصوص شهردار شدن شما رایزنی‌هایی صورت گرفته است؟ بیان کرد: در گوشه و کنار صحبت‌هایی مطرح است، بعضی‌ها علاقه مند و بعضی‌ها هم مخالف هستند اما به طور قطع اتفاقی‌ رخ نداده و ما منتظرهستیم شورا بررسی‌های خود را انجام دهد و هر نتیجه‌ای که باشد می‌پذیریم‌.

وی تصریح کرد: افراد توانمند در شهرداری زیاد هستند که باید با توجه به شرایط مورد بررسی قرار بگیرند و شورا فردی را انتخاب کند که این کشتی طوفان‌زده شهرداری را به مقصد برساند.

شهردار منطقه 3 با تأکید بر اینکه مدیران داخل شهرداری شناخت بیشتری نسبت به شهر دارند، خاطرنشان کرد: به نظر من بهتر است شهردار آینده از مدیران داخل شهرداری انتخاب شود.

سلیمی در پایان گفت: امیدواریم شورا افرادی را که انتخاب می‌کند کسانی باشند که با مشکلات شهر آشنا باشند و بتوانند بر آنها غلبه کنند.

بعد از قبول استعفای نجفی، اعضای شورای شهر 3 ماه فرصت دارند برای شهرداری تهران یک فرد دیگر را انتخاب و راهی بهشت کنند.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 25فروردین 96، کد خبر: 1341475 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
ایشان گزینه مناسبی برای شهرداری تهران میباشند و امیدواریم در این کار موفق باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین