پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۶۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۵
با استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران، شایعه شده است مصطفی سلیمی که قبل از تأیید حکم نجفی برای ساعاتی سرپرست شهرداری تهران شد، قرار است دوباره سکان سرپرستی شهرداری را بر عهده گیرد.
شعارسال: با استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران، شایعه شده است مصطفی سلیمی که قبل از تأیید حکم نجفی برای ساعاتی سرپرست شهرداری تهران شد، قرار است دوباره سکان سرپرستی شهرداری را بر عهده گیرد.

سلیمی سابقه شهردار بودن در مناطق ۶، ۱۸ و ۲۱ شهرداری تهران را در دوره مدیریت محمدباقر قالیباف در پرونده خود دارد و با توجه به سوابق اجرایی برای سرپرستی شهرداری انتخاب شده است.

مسئولیت ارزشیابی و کنترل عملکرد وزارت کشور، مسئول رسیدگی به شکایات وزارت کشور و مدیر کل حراست شهرداری تهران و هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس از جمله سمت‌های قبلی او بوده است.

او علاوه بر اینکه دکترای محیط زیست دارد، کارشناس مهندسی شیمی از دانشگاه تهران، و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی را در کارنامه‌ی تحصیلی خود نیزدارد.

سلیمی سابقه‌ی طولانی در کار‌های اجرایی بخصوص در شهرداری تهران داشته است. از جمله سوابق اجرایی مصطفی سلیمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

*مدیرکل حراست شهرداری تهران

* شهردار منطقه ۱۸ تهران

* مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران

* شهردار منطقه ۶

* شهردار منطقه ۲۱

گفتنی است که شهریور ماه سال گذشته نیز مصطفی سلیمی با حکم نجفی به عنوان شهردار منطقه ۳ منصوب شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397 ، کدخبر: 797643 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Austria
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
این اقای نجفی کلا تهران رو ریخته بهم به نظرم هر چه زودتر باید تکلیفش رو مشخص کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
امیدوارم لااقل از نجفی بهتر عمل کنه
پن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین