پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۹
در روزهای پایانی سال 96 شوک استفای شهردار همه شهر را فراگرفت. نجفی حاضر به حضور در جلسه با اعضای شورا نشده بود و استعفای خود را کتبی ارائه داد. این در حالی است که در روزهای پایانی محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران در جمع اصحاب رسانه از بروز بیماری جدیدی خبر داد با این حال رسیدگی به استعفا شهردار تهران به اولین جلسه بعد از عید یعنی 14 فروردین موکول شد. اما با این حال برخی اعضای شورای شهر تهران خبر از عدم پذیرش این استعفا را دادند و کمپینی با نام نه به استعفا در فضای مجازی نیز راه افتاده است.

شعارسال: در روزهای پایانی سال 96 شوک استفای شهردار همه شهر را فراگرفت. نجفی که حاضر به حضور در جلسه با اعضای شورا نشده بود و استعفای خود را کتبی ارائه داد. این در حالی است که در روزهای پایانی محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران در جمع اصحاب رسانه از بروز بیماری جدیدی خبر داد با این حال رسیدگی به استعفا شهردار تهران به اولین جلسه بعد از عید یعنی 14 فروردین موکول شد. اما با این حال برخی اعضای شورای شهر تهران خبر از عدم پذیرش این استعفا را دادند و کمپینی با نام نه به استعفا در فضای مجازی نیز راه افتاده است.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در توئیتی عنوان کرد: شورای شهر تهران نباید وارد بازی رقیبی شود که رای مردم ناکامش کرده. پذیرش استعفای دکتر نجفی نه گام آخر بلکه نخستین گام بازی نا امید کردن مردم از صندوق های رای است. برای صیانت از امانت مردم با استعفای شهردار تهران مخالفم و از او و همکارانم می خواهم در ادامه مسیر محکم تر و منسجم تر باشیم.

همچنین زهرا صدر اعظم نوری، عضو دیگر شورای شهر پنجم در این خصوص گفت: غلامعلي رجايي مشاور شهردار تهران در كانال تلگرامي خود نوشته است که سناریوی تخریب اصلاح طلبها سناریویی گسترده است که فعلا در مخالفت با شورا و نجفی خود را هویدا کرده و ناشی از شکست سنگین بعضی ها در انتخابات شوراهاست.کسی تردید نکند هم نجفی مایل به کناره گیر ی نیست و هم اعضای شورا ی اسلامی شهر تهران هرگز مایل به پذیرش استعفای نجفی نیستند مگر اینکه بحث مصلحت نظام ! به میان کشیده شود و شورا چاره ای جز تمکین نداشته باشد.

این دو عضو که از مخالفان جدی استعفای نجفی بودند این روزها از نپذیرفتن این استعفا به طور تلویحی خبر می دهند. اما این سوال ب اقی است که آیا شهردار تهران بهبود یافته است که همه کمر همت برای نپذیرفتن این استعفا بسته اند و یا آن که از ابتدا بیماری در کار نبوده است؟ با این حال گویا آقای شهردار هم از این استعفا پشیمان است و تصمیم به کناره گیری ندارد. اما در این میان افکار عمومی اصلاح طلبان را برای ادعاهای بی پایه و حرف های نا خلفی که به مردم زده اند نخواهند بخشید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری تیترشهر ، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1397، کدخبر: 66086، www.titreshahr.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
من که از اولم می گفتم بحث بیماری و این حرفا نیست...یه سری فشارای بیرونیه که نمیذاره این کارشو بکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین