پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۷۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: شهردار تهران با هدف سالم سازی و شفاف سازی درفعالیت ها وارد شهرداری شد، بنابراین باید پیش بینی می کرد که درطول مسیر با موانعی روبه رو خواهد شد.

شعارسال: محمود صادقی، با اشاره به اینکه برخی اعضای شورای شهر نسبت به شرایط حاد بیماری شهردارتهران مسائلی را مطرح کردند، گفت: برخی معتقدند که شهردارتهران به دلیل وجود بیماری باید از شرایط استرس زا به دور باشد، بنابراین عدم فعالیت وی درشهرداری به نفع سلامتی ایشان است؛ اما درعین احتمالاتی وجود دارد مبنی براینکه به دلیل وجود برخی فشارها طرح استعفا مطرح شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی دلیل طرح استعفای شهردار نیازمند کسب اطلاعات دقیق است، افزود: طبق شنیده ها برخورد دادستانی با شهردار تهران درخصوص مسائل جشن برج میلاد برخورد تند و نامناسبی بوده و شاید این مسئله دلیلی برطرح استعفا باشد؛ هرچند به نظر این موضوع نیز به تنهایی علت استعفا نمی تواند باشد.

صادقی تاکید کرد: به احتمال بسیار در طرح استعفای نجفی مسائلی وجود دارد که حداقل نمایندگان از آن اطلاع ندارند، ممکن است فشارها به گونه ای بوده باشد که شهردار تهران وادار به کناره گیری شده باشد؛ اما نکته مهم آن است که شهردار تهران با هدف سالم سازی و شفاف سازی درفعالیت ها وارد شهرداری شد، بنابراین باید پیش بینی می کرد که در طول مسیر به طورحتم با موانعی روبه رو خواهد شد، بنابراین باید این انرژی و توان را از قبل درخود برای مبارزه با موانع ایجاد می کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با اشاره به اینکه وجود مباحث غیراز بیماری و فشارهای سیاسی در استعفا از یک مدیر سیاسی دست بالا قابل قبول نیست، گفت: حتی برای بیماری نیز می توان با یک دوره مرخصی و تقسیم کارمیان مدیران مشکل را حل کرد، بنابراین بیماری نیز نمی تواند عاملی برای کناره گیری شهردار از مسئولیت باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1397، کدخبر: 3970115034، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Austria
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
وادار به استعفا هم شده باشه نباید این همه ناز و ادا داشته باشه باید هرچه زودتر کارو یه سره کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
پس بهانه مریضی الکی بود؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
با توجه به این فشار هایی که به ایشان وارد شده بود در این مدت این که ایشان مجبور به این کار شده است بعید نیست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین