پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در لنج تجاری گفت: این حریق در خور بندر دیلم رخ داد که با حضور به‌موقع آتش‌نشانی شهرداری و اداره بنادر و دریانوردی شهرستان دیلم مهار شد.

شعار سال: محمد طاهری در دیلمبا اشاره به اعلام آتش‌سوزی بهواحدهای مختلف آتش‌نشانی دیلم اظهار داشت: با اعلام فوری پایگاه دریابانی شهرستان و مدیر تعاونی لنجداران مبنی بر آتش‌سوزی در یکی از شناورهای سفاری در خور دیلم سریعا واحد آتش‌نشانی شهرداری دیلم و بنادر و دریانوردی شهرستان در محل حاضر و اقدام به اطفا حریقکردند.

وی با بیان اینکه شناور تجاری یاد شده خالی از بار و کالای تجاری بود گفت: این لنج از شناورهای دیگر فاصله داشت کهبا اقدامات به‌موقعآتشمهار و اطفا حریق به نحو مطلوبی صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اینکه این حادثه نیمه شب جمعه24 فروردین رخ داد افزود: این حادثه خوشبختانه تلفات انسانی نداشت و با مهار به موقع آتش از گسترش آن جلوگیری شد.

وی از حضور به‌موقع اعضای مدیریت بحران دیلم قدردانی کرد و افزود: برخی از اعضا مدیریت بحران شهرستان دیلم در محل حادثه حضور یافتند که جای تقدیر دارد.

طاهری با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است بیان کرد: موارد اعلام شده دردست بررسی و منتظر ارسال گزارش دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم که پس از جمع‌بندی نتیجه به مدیریت بحران استان بوشهر منعکس می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 25 فروردین 97، کد مطلب: 1699838: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
خب خداروشکر که باز مهار شد و اسیبی به کسی نرسید
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین