پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۶
حادثه آتش‌سوزی بامداد امروز در قهوه‌خانه اهواز در حالی منجر به کشته و مصدوم شدن 24 هموطن شد که به گفته مدیرعامل آتش نشانی اهواز به احتمال زیاد این حادثه عمدی بوده است البته در همین رابطه پلیس نیز در کمتر از 4 ساعت مظنون اصلی این حادثه را دستگیر کرد.

شعارسال: علی تراب پور، مدیر‌عامل سازمان آتش نشانی اهواز در مورد حادثه آتش سوزی قهوه‌خانه اهواز گفت: ساعت یک بامداد امروز شهروندان منطقه کیان اهواز اعلام حریق کردند که بلافاصله کادر عملیاتی در محل حاضر شدند و اعلام حریق سنگین کردند.

وی افزود: به سرعت ایستگاه‌های همجوار نیز به محل اعزام شدند. با توجه به چوبی بودن مصالح قهوه خانه و تزیینات حصیربافی، محل به طور کامل دچار حریق شده و شعله‌ها سرکش بود که مانع ورود آتش نشان‌ها شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: پس از ورود آتش نشان‌ها حریق در دقایق اول مهار شد اما به دلیل حجم بالای حریق ده نفر جان خود را از دست دادند.

وی درباره علت حادثه گفت: علت حادثه در دست بررسی است اما شواهد و آثار اولیه گویای عمدی بودن این حادثه است.

دستگیری مظنون اصلی

برهمین اساس سرهنگ محمد صفری، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز نیز از دستگیری مظنون اصلی قتل ۱۱ نفر قهوه خانه اهواز در کمتر از 4ساعت خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در بازارچه کیان شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه آتش سوزی بسیار گسترده بوده، افزود: ماموران آتش نشانی حریق را مهار کردند اما متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافتند البته با بررسی دقیق و موشکافانه کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی یک نفر را به هویت "م – م" که مظنون اصلی آتش سوزی بوده را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز یادآور شد: اخبار و جزئیات این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 14فروردین1397 ، کدخبر: 378046: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
یکاقدام جاهلانه که زندگی 24 نفر رو مورد اسیب قرار داده باید با اون فرد برخورد قانونی صورت بگیره تا دیگه چنین اتفاقی در کشور نیفته
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین