پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
استاندار هرمزگان گفت: دائما درحال خنک کردن محل آتش سوزی مخزن قیر و مازوت هستیم و امکانات و تجهیزات مستقر است تا جلوی شعله‌ور شدن مجدد آتش گرفته شود.

شعار سال: همتی استاندار هرمزگان درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در مخزن قیر و مازوت بندرعباس اظهار داشت: آتش سوزی در ساعات بامداد نزدیک صبح مهار شده و هم اکنون در حال سرد کردن مخزن هستند.

وی افزود: روز گذشته یک مخزن تولید و انبار ذخیره قیر و مازوت که متعلق به بخش خصوصی است بر اثر بی‌احتیاطی در جوشکاری دچار آتش سوزی شد.

همتی تصریح کرد: با توجه به اینکه محل حادثه در نزدیکی پالایشگاه ،کارخانه فولاد و کشتی‌سازی بود تمامی امکانات وارد میدان شدند اما حجم آتش و شعله زیاد بود با این حال سعی شد که آتش و قیر به سمت جاده روان نشود.

همتی بیان کرد: آتش در یک مرحله خاموش شد اما با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد آتش دوباره شعله‌ور شود نیروها در محل حضور داشتند بنابراین وقتی دوباره آتش شعله گرفت نسبت به خاموش کردن آن اقدامات لازم انجام شد و در نهایت نزدیک صبح آتش مهار شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه دو نفر فوت کردند یک نفر مفقود شده و دو نفر دیگر در بیمارستان به سر می‌برند اما درصد سوختگی‌شان بسیار بالاست.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: سه مخزن دیگر در محل حادثه موجود است بنابراین دائما درحال خنک کردن محل آتش سوزی هستیم و امکانات و تجهیزات مستقر است تا جلوی شعله‌ور شدن مجدد آتش گرفته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 5 بهمن 96، کد مطلب: 586283: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
هرچه سریع تر علت این حادثه باید مشخص شود و تمهیدات لازم برای ایمنی در کار باید درنظر گرفته شود تا دیگر چنین مسائلی خدایی نکرده اتفاق نیفتد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین