پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
فرماندار شهرستان سراوان، مشکل کم آبی را یکی از ابرچالش‌های منطقه عنوان کرد و گفت: در این زمینه قدم‌های مناسبی در حال برداشتن است.

شعارسال: فرماندار شهرستان سراوان، مشکل کم آبی را یکی از ابرچالش‌های منطقه عنوان کرد و گفت: در این زمینه قدم‌های مناسبی در حال برداشتن است.

‌درویش نارویی افزود: توسعه منطقه در گرو ایجاد زیرساخت‌ها دارد و با مشارکت‌ همه بخش‌های جامعه در شاخص‌های توسعه، تحول ایجاد می‌شود.

فرماندار سراوان گفت: دولت علیرغم تمام محدودیت‌های مالی در شهرستان سراوان بالای 900 میلیارد تومان از اعتبارات ملی از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد زیر‌ساخت‌های منطقه در حال هزینه کردن است.

نارویی همچنین توسعه همه جانبه کشور را در گرو امنیت و تعامل و هم زیستی و احترام متقابل تمام ملت عنوان کرد و گفت: نگاه رهبری نظام و دولت بر آن است تا احترام متقابل بین اقوام و مذاهب و تمام آحاد جامعه اسلامی برقرار و حقوق آنها محترم شمرده شود و در کنار هم در تعالی و پیشرفت کشور اشتراک داشته باشند.

وی اظهار کرد: همراهی آحاد مردم را با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری جهت صیانت از کیان کشور ضروری دانست و گفت: وحدت و انسجام در کشور باید توسط ملت بزرگ ایران حفظ گردد و پیوند را بین سطوح مختلف استحکام بیشتری ‌بخشیم تا دشمنان نتوانند در مقابل صف مسلمانان رخنه ایجاد نمایند.

فرماندار سراوان خطاب به علما و مراجع دینی نیز گفت: شما درد و دغدغه دین، درد اتحاد، انسجام و همبستگی را بر دل دارید، چه خوب است در راستای آگاه سازی جامعه حرکت کنیم و جامعه را از نگاه‌های افراطی، تفریطی و خشونت آمیز نجات دهیم و شرایط کنونی را استحکام تر نماییم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397، کدخبر: 97012608607، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
کم ابی چالش تموم استان های ایران شده امسال
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین