پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان حوادث دی سال 96 اظهار کرد: در ارتباط با پرونده‌های اغتشاشات دی ماه 96، برای تعدادی از متهمان حکم صادر شده و تعدادی هم در نوبت رسیدگی است. او اضافه کرد: بین حکم‌های صادره، هم رأی به محکومیت و هم برائت وجود دارد.

شعار سال: رئیس‌کل دادگستری استان تهران می‌گوید برای یک‌سری دیگر از متهمان حقوق‌های نجومی کیفرخواست صادر شده و پرونده‌هایشان تازه از دادسرا به دادگاه آمده است.

غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان حوادث دی سال 96 اظهار کرد: در ارتباط با پرونده‌های اغتشاشات دی ماه 96، برای تعدادی از متهمان حکم صادر شده و تعدادی هم در نوبت رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: بین حکم‌های صادره، هم رأی به محکومیت و هم برائت وجود دارد.

اسماعیلی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص پرونده جرایم انتخاباتی استانداران و فرمانداران در انتخابات سال 96 هم اظهار کرد: رسیدگی بدوی به پرونده مقاماتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مرتکب جرم شدند، تمام شده و فعلاً پرونده در تجدیدنظر مطرح است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان حقوق‌های نامتعارف نیز گفت: برای بخش عمده‌ای از پرونده‌هایی که در دادگاه مطرح رسیدگی بود، رأی صادر شده و پرونده افرادی که به حکم‌شان اعتراض داشتند، در مرحله تجدیدنظر است. البته بین آرای صادره، برائت هم داشتیم.

این مقام مسئول در دادگستری استان تهران گفت که در ماه‌های پایانی سال 96 هم، برای یک‌سری دیگر از متهمان حقوق‌های نجومی کیفرخواست صادر شده و پرونده‌هایشان تازه از دادسرا به دادگاه آمده است.

اسماعیلی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه "آیا برای صفدرحسینی رئیس سابق صندوق توسعه ملی هم در ارتباط با حقوق‌های نجومی پرونده تشکیل شده یا خیر و اینکه آیا منتهی به صدور حکم شده است؟" توضیح داد: در مرحله دادسرا پرونده داشت اما بین پرونده‌های قبلی مرتبط با حقوق‌های نجومی وجود نداشت و رأیی صادر نشده است. نمی‌دانم پرونده وی بین سری جدیدی که به دادسرا آمده، وجود دارد یا خیر.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 26 فروردین 97، کد مطلب: 380718: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
فقط ای کاش که این پرونده ها علنی بشه تا اعتماد مردم بیشتر بشه به قوه قضاییه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین