پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در خصوص نامزدها بعضاً مشاهده می‌شود که موارد قانونی و اخلاقی رعایت نمی‌شود که امید است در روزهای باقی مانده اینگونه مسائل تکرار نشود.
شعارسال: سومین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران به ریاست غلامحسین اسماعیلی در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد.

اسماعیلی در این نشست به اهمیت فوق العاده انتخابات‌ پیش رو اشاره کرد و گفت: امروز جامعه ما به شدت حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته اما توجه داشته باشیم که در این رابطه تکالیفی متوجه نامزدهای انتخاباتی، مجریان امر انتخابات و مردم و شهروندان است.

وی افزود: در خصوص نامزدها بعضاً مشاهده می‌شود که موارد قانونی و اخلاقی رعایت نمی‌شود که امید است در روزهای باقی مانده اینگونه مسائل تکرار نشود.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به تکالیف مجریان دست اندرکار انتخابات اظهار داشت: تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و ایجاد بسترهای مناسب در این خصوص، برقراری امنیت انتخابات، تأمین سلامت و صحت انتخابات، پرهیز از استفاده و بهره برداری از اموال و امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها و اجتناب از انجام تبلیغات علیه یا له نامزدهای انتخاباتی از جمله تکالیف مجریان دست اندرکار انتخابات است.

اسماعیلی با تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: بدون تردید، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، موجب سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مهم ترین موضوع در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب فرد اصلح است که شاخصه‌های مهمی همچون باتقواتر بودن، انقلابی‌تر بودن، دشمن شناس تر بودن و کارآمدتر بودن، باید به دقت مورد نظر قرار گیرد و این موارد در کلام بزرگان، علی الخصوص مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ریاست قوه قضائیه بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1396، کدخبر: 13960227000223، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
شمایی که دم از قانون گرایی و حفظ قانون می زنید ، چرا به وضعیت اندازه پوسترهای انتخاباتی برخی از نامزدها گیر نمی دهید؟ آیا بغیر از ستاد اصلی می توان چنین پوسترهایی نسب کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین