پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
صید ماهیان استخوانی دریایی خزر که از ۲۰ مهر ۹۶ در سواحل استان‌های شمالی آغاز شد پس از شش ماه امروز به پایان رسید.

شعار سال:سرپرست اداره کل شیلات مازندران با بیان این که صیادان مازندرانی در این مدت 2700 تن انواع ماهیان استخوانی صید کردند؛ ارزش اقتصادی این میزان ماهی صید شده را 70 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی این میزان صید در مقایسه با پارسال 35 درصد بیشتر است.
محمدزاده بیشترین گونه ماهیان صید شده را به ترتیب ماهی سفید، کفال و کپور دانست و افزود: شرایط مناسب آب و هوایی بویژه در روزهای پایانی صید و دمای متعادل آب شرایط را برای صید امسال مناسب کرد.
مازندران با دارا بودن 4200 صیاد و 54 شرکت صید و صیادی بیشترین سهم صید در استان های شمالی کشور را به خود اختصاص داده است.
صیادان هر ساله از بیستم مهرماه تا میانه های فروردین ماهیان استخوانی دریای خزر شامل سفید، کفال، کپور، آمور و کولمه را صید می کنند و با آغاز مهاجرت ماهیان برای تخم ریزی از دریا به رودخانه تا مهرماه صید هریک از گونه های ماهیان استخوانی خزر ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 25 فروردین 97، کد مطلب: 2102276: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
با کم شدن بارش تعداد ماهی های دریچه خزر هم کاهش یافته
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین