پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری: دلیل این استعفا را باید از خودشان پرسید، اما به نظرم وقتی مسئول قرارداد خرید هواپیماهای پسابرجامی از سمتش استعفا می‌دهد، یعنی کار به بن رسیده است!

شعارسال: رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری درباره استعفای فخریه کاشان، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دلیل این استعفا را باید از خودشان پرسید، اما به نظرم وقتی مسئول قرارداد خرید هواپیماهای پسابرجامی از سمتش استعفا می‌دهد، یعنی کار به بن رسیده است!
وی که به لحاظ امنیت شغلی و فعال بودن در سیستم هوایی کشور نمی‌خواهد نامش فاش شود گفت: آقای آخوندی و فخریه کاشان باید به ملت، مجلس و نهادهای نظارتی پاسخ دهند که دو و نیم سال بعد از برجام برای خرید هواپیما چه کردند. با این همه ادعا، فقط سه فروند هواپیما وارد کشور شد.
این مقام اسبق مسئول خاطرنشان کرد: نهادهای مسئول نباید در برابر این استعفا سکوت کنند و آقای فخریه کاشان باید بازخواست شوند و توضیح دهند که چرا این چند سال صنعت هوایی کشور را معطل نگه داشته است. ایشان یکبار در دهه 70 به دلیل مشکلاتی که برای بازار ارز به وجود آورد بی سر و صدا کنار رفت و به نظر می‌رسد این سناریو امسال و این بار هم در حال تکرار شدن است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایرلاین پرس ، تاریخ انتشار 1 اردیبهشت 1397، کد خبر: 66158 ، airlinepress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
در ایران هم کم کم دارد مد میشود که استعفا های بی دلیل میدهند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین