پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
استاندار مرکزی گفت: نقش معلمان در تربیت فرزندان یک جامعه کمتر از نقش والدین آنها نیست و آینده سازان جامعه در مدارس توسط معلمان تربیت و مهیای مسئولیت در آینده می‌شوند.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: نقش معلمان در تربیت فرزندان یک جامعه کمتر از نقش والدین آنها نیست و آینده سازان جامعه در مدارس توسط معلمان تربیت و مهیای مسئولیت در آینده می‌شوند.

سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پروش استان مرکزی اظهار کرد: در سال جاری باید پیشرفت‌های آموزش و پرورش متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد که نیاز است با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و دستگاه‌های مرتبط تعامل مناسبی برای پیشبرد اهداف این سازمان مهم ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش مکلف به اجرا در اداره آموزش و پرورش استان هستند، بیان داشت: نیاز است با شناسایی نیازها و اهداف طرح ایران مهارت، آموزش و پرورش استان با همکاری فنی و حرفه‌ای برای عملیاتی کردن این طرح بسیج شوند.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: باید در راستای اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام معلم و نهادینه‌سازی و اثربخشی نقش معلم بیش از گذشته تلاش کنیم.

آقازاده افزود: در راستای تقدیر از زحمات معلمان در بزرگداشت هفته معلم به فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها بخشنامه می‌شود که امسال تقدیر از معلمان را ویژه ببینند تا بتوانیم بخشی از زحمات این قشر زحمتکش را جبران کنیم.

وی بیان داشت: شکی نیست نقش معلمان در تربیت فرزندان یک جامعه کمتر از نقش والدین آنها نیست و آینده سازان جامعه در مدارس توسط معلمان تربیت و مهیای مسئولیت در آینده می‌شوند.

نماینده عالی در استان ادامه داد: بر متولیان امر واجب است از هیچ تلاشی در راستای ارتقای نظام آموزشی دریغ نکنند و در تقویت آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: معلم به عنوان مهم‌ترین عامل نظام تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد، چرا که دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و باید در راستای اهداف این قشر فرهنگی تلاش مضاعف کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970201000920، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
اونم در این پیچیدگی جامعه امروز واقعا به معلم ها در تربیت بچه ها نیاز احساس میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین