پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: 328 خانوار چند قلو زیرپوشش بهزیستی استان زنجان هستند.
شعار سال: مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: 328 خانوار چند قلو زیرپوشش بهزیستی استان زنجان هستند.

محمد محمدی قیداری ظهر امروز در همایش مددکاری استان زنجان اظهار کرد: مددکاران از افراد تاثیرگذار در بهزیستی هستند که بازدیدهای منزل و شناخت از مددجویان، برای ارائه خدمات بهتر به این افراد تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مددکاران در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق بسیار موثرند، بیان کرد: تعداد زنان سرپرست خانوار یک هزار و 415 نفر است که همه این پرونده‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی بیشتر به دنبال امور نظارتی است تا تصدی‌گری گفت: در تلاش هستیم، که از ظرفیت مردم در این زمینه استفاده کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 111 نفر از بیمه اجتماعی و 445 زن نیز از بیمه روستایی برخوردارند، گفت: تعداد پرونده‌های ارسالی به کلینک‌های اجتماعی نیز بیش از 2 هزار مورد است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 100 دانش‌آموز زیرپوشش بهزیستی هستند، گفت: بیش از 300 خانواده زیرپوشش بهزیستی خودکفا شدند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به فعالیت 23 گروه همیار، فعالیت 10 کلینیک، چهار مؤسسه خیریه در استان اشاره کرد و افزود: تعدادگروه‌های خدماتی 18 گروه است.

محمدی با اشاره به اینکه 328 خانوار چند قلو زیرپوشش بهزیستی است، تصریح کرد: مرکز اورژانس اجتماعی نیز با تیم سیار اورژانس ارائه خدمت می‌کند که ویژگی آن نیز تخصصی بودن فعالیت آن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970205000487 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
باید به جای تحت پوشش گرفتن این افراد رو توانمند کنیم و تحت اشتغال قرار بدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
خوب این زیر وشش بودن چه فایده ای دارد؟برای انها اشتغال و امنیت پای دار ایجاد کنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین