پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
معاون بهزیستی استان زنجان به واگذاری مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.
شعارسال: نعمت ملکی به واگذاری مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی برای معلولان زنجانی پیش‌بینی‌شده بود که تاکنون ۲ هزار واحد ۵۰ واحد مسکن واگذارشده است.

وی اظهار کرد: واگذاری مسکن مهر به مددجویان بهزیستی از سال ۸۷ شروع‌شده و خوشبختانه واگذاری مسکن به معلولان توسط بهزیستی استان زنجان به خوبی اجرا می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اشتغال بهزیستی استان زنجان تأکید کرد: مسکن دار کردن جامعه هدف دغدغه مسئولان است و در این راستا این سازمان برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی لازم را کرده است.

ملکی افزود: بخشی از جامعه هدف سازمان بهزیستی، عموم مردم هستند و اهتمام بر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی درزمینه پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌ها از مأموریت‌های مهم این سازمان است.

وی به معلولیت‌ها در استان زنجان اشاره کرد و افزود: ۵۰ درصد از معلولیت‌ها به عوامل ژنتیکی و ازدواج‌های فامیلی و زودهنگام مربوط می‌شود و در این راستا ارائه مشاوره ژنتیک یکی از مواردی است که بهزیستی اهتمام ویژه‌ای به آن دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی اشتغال بهزیستی استان زنجان از وجود بیش از ۲۰ هزار معلول در استان زنجان خبر داد و گفت: خانواده‌ها با جدی گرفتن مسئله ژنتیک می‌توانند تا حد قابل‌توجهی از تولد نوزاد معلول جلوگیری کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397 ، کدخبر: 4322269 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین