پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
محمد محمدی قیداری از وجود هفت پایگاه سلامت اجتماعی در استان زنجان خبر داد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی در این مراکز انجام می‌شود و در استان زنجان نرخ ازدواج ۴.۵ و طلاق ۲.۲ است.

شعارسال: مدیرکل بهزیستی استان زنجان از وجود هفت پایگاه سلامت اجتماعی در استان زنجان خبر داد.

محمد محمدی قیداری از وجود هفت پایگاه سلامت اجتماعی در استان زنجان خبر داد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی در این مراکز انجام می‌شود و در استان زنجان نرخ ازدواج ۴.۵ و طلاق ۲.۲ است.

وی ادامه داد: 10 عامل نخست درخواست طلاق در متقاضیان ارجاعی از دادگستری و خود معرف طلاق در استان زنجان طی سال جاری اعتیاد، خیانت، بیکاری، دخالت اطرافیان، عدم مسئولیت‌پذیری، ضرب و شتم، سوءظن و بدبینی، بی‌احترامی، پایین بودن آستانه تحمل و طلاق عاطفی به ترتیب عوامل مهم درخواست طلاق در استان زنجان است.

محمدی قیداری اظهار کرد: در این راستا طی ۱۰ ماهه سال جاری دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی استان زنجان آموزش مهارت‌های زندگی لازم را به متقاضیان ارائه داده است و استقبال از این آموزش‌ها بسیار خوب است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری آموزش پیش از ازدواج برای دو هزار و ۶۴۰ نفر و آموزش زندگی خانواده برای سه هزار و ۶۰۰ نفر در استان انجام‌شده است.

محمدی قیداری افزود: آمار طرح طلاق در ۱۰ ماهه سال گذشته در مرکز مداخله در خانواده در راستای کاهش طلاق ۴ هزار و ۱۲۴ مورد بوده است و در ۱۰ ماهه سال جاری ۳ هزار و ۸۷۳ نفر مراجعه‌کننده بوده است.

وی یادآور شد: بهزیستی استان زنجان نسبت به کاهش طلاق در استان زنجان نسبت به برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی تأکید زیادی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 4238229، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
در زمینه سلامت اجتماعی بهتره نخست فرهنگسازی های مناسب صورت بپذیره ، باید تغییر را از بطن جامعه شروع کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین