پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
ستادهای مدیریت بحران مناطق 22گانه شهر تهران با هدف پشتیبانی متقابل سازمان های مسئول مدیریت بحران از یکدیگر در امور پیشگیری و کاهش خطرات، عملیات مقابله و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در شب چهارشنبه آخر سال، فعال می شوند.

شعار سال: به گزارش روز شنبه به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در اجرای این برنامه از توان و امکانات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ستادهای مدیریت بحران مناطق و نواحی، سازمان های تخصصی و توان و امکانات شناسایی شده در سطح محلات به ویژه گروه های داوطلب واکنش اضطراری محلات(دوام) و مدیریت بحران اماکن استفاده خواهد شد.

هم افزایی توان و امکانات ستادهای مدیریت بحران مناطق 22گانه و سازمان های دخیل در امر مدیریت بحران ، مهیا کردن بستر عملیاتی و تاکتیکی مناسب در راستای پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی،ترویج فرهنگ صحیح آمادگی و آموزش مقابله با حوادث احتمالی ،ایجاد وحدت فرماندهی در مدیریت بحران و کاهش حوادث احتمالی بخشی از اهداف فعال سازی ستادهای مدیریت بحران است.

همزمان با فعال سازی سامانه فرماندهی حادثه(ICS) ، تمامی اقدامات مؤثر در زمینه پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث و آسیب های احتمالی از طریق پشتیبانی متقابل سازمان های مسئول مدیریت بحران از یکدیگر انجام خواهد شد.

ستادهای مدیریت بحران مناطق22گانه شهر تهران، طی روزهای گذشته با هدف پیشگیری از آسیب های ناشی از وقوع حوادث ناگوار در سه شنبه شب پایانی سال، فعالیت های آموزشی و اطلاع رسانی خود را آغاز کرده اند.

انجام پشتیبانی مناسب از ستاد تخصصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، همکاری لازم از طریق فعال سازی ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه به منظور پیشگیری از هر گونه حوادث احتمالی، هم افزایی و بهره گیری از تمامی امکانات موجود برای ایجاد وحدت فرماندهی و هدایت عملیات منطقه، برنامه ریزی برای اطلاع رسانی به شهروندان با هدف کاهش حوادث احتمالی، توجه ویژه به محل های حادثه خیز مرسوم در این مراسم با همکاری آتش نشانی و نیروی انتظامی از اقداماتی است که با هدف افزایش ایمنی شهروندان و افزایش هماهنگی به منظور مقابله با مشکلات احتمالی پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ انتشار 22 اسفند 1394، کد خبر: 81999963، www.irna.i

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین