پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
معاون امور پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت : طبق دستورالعمل جدید وزارت آموزش و پرورش، ابراز شادمانی دانش آموزان در روز چهارشنبه آخر سال ساماندهی می شود.

شعار سال: حمیدرضا کفاش شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش راهبران تربیت اسلامی در انزلی اظهار کرد: مدیران مدارس می توانند با ساماندهی و برنامه ریزی برای ابراز شادمانی چهارشنبه آخر سال، دانش آموزان را از انجام کارهای خطرناک بازدارند.

وی با بیان اینکه سیاست معاونت امور پرورشی آموزش و پرورش، جهت دهی درست دانش اموزان است ، افزود: شادی کردن با انجام کارهای خطرناک فرق دارد .

کفاش متذکر شد: می توانیم به دانش آموزان یاد بدهیم که می توانند بدون انجام کارهای خطرناک نیز شادی کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش لازمه تحقق این امر را همکاری و همراهی والدین دانش آموزان با اولیای مدارس دانست و از والدین خواست فرزندانشان را به حال خود رها نکنند تا هیچ کودکی عازم بیمارستان و مراکز درمانی نشود.

کفاش تاکید کرد: اگر پدر و مادر بصورت منطقی با کودک خود صحبت کرده و آنها را از کارهای خطرناک برحذر دارند، مطمئنا بچه ها حرف شنوی می کنند.

ایران 13 میلیون دانش آموز دارد که از این تعداد، هفت میلیون و 266 هزار دانش آموز دوره ابتدایی، دو میلیون و 992 هزار نفر دانش آموز دوره متوسطه اول و دو میلیون و 34 هزار دانش آموز در دوره متوسطه دوم ثبت نام شده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 15 اسفند 1394، کد مطلب: 81991387 (5215089) : www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین