پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی ریاست جمهوری گفت : بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی در سال 1395 برای حمایت از شرکت های دانش بنیان رشد چشمگیری دارد و به رقمی در حدود 25هزار میلیارد ریال می رسد.

شعارسال: علیرضا دلیری درباره این افزایش بودجه اظهار کرد: در سال 95 موجودی منابع صندوق نوآوری و شکوفایی به مبلغی در حدود 25میلیارد ریال خواهد رسید که رقم قابل توجهی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

دلیری افزود: با توجه به این که ما از چندین کانال ورود منابع تسهیلاتی به این حوزه را داشته ایم موضوع حمایت از شرکت های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به پیگیری های انجام شده دردو سال اخیر بودجه ای در حدود 15هزار میلیارد تومان به این صندوق تزریق شده است.

وی خاطر نشان کرد: قبل از دولت یازدهم و در گذشته هیچ منابع مالی برای صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر گرفته نشده بود ولی معاونت علمی پیشنهادی را در دولت مطرح کرد و پس از تصویب در مجلس و بر اساس قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و اساسنامه شرکت توانستیم از محل کمک صندوق توسعه ملی در این دوسال منابع خوبی به این صندوق تزریق شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی تصریح کرد: بودجه اختصاص داده شده و منابع مالی برای صندوق نوآوری و شکوفایی به جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان برای تولید محصول و تجاری سازی محصولات آن ها تامین شده که در قالب تسهیلات و غیره به آن ها ارائه می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 22اسفند1394، کدخبر: 81999853: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین