پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
بانک های ملی ایران، صادرات، کشاورزی، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، پارسیان و سینا برای ارائه تسهیلات گوناگون به شرکت های دانش بنیان با صندوق نوآوری و شکوفایی هم پیمان شده اند.

شعارسال: دکتر بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم افتتاحیه شعبه بانک سینا در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان با اعلام این مطلب گفت: این صندوق به منظور مشارکت گسترده بانک ها برای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و پیشگیری از افزایش تعداد نیروی انسانی شاغل در صندوق نوآوری و شکوفایی بخش اعظم فعالیت در زمینه ارایه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان را از طریق بانک ها به انجام می رساند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از همکاری این صندوق با ۵ بانک کشور خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر با بانک‌های سینا، آینده، صادرات، مهر ایران و بانک ملی همکاری داریم، ضمن آنکه با سه بانک کشاورزی، صنعت و معدن و پارسیان وارد عقد تفاهم‌نامه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای همکاری با ۴ تا ۵ بانک دیگر در حال مذاکره هستیم، خاطرنشان کرد: تا کنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است.

به گفته وی از سوی بانک آینده ۳۵ میلیارد ریال، از سوی بانک صادرات ۲۹۰ میلیارد ریال، از سوی بانک مهر ایران ۵ میلیارد ریال و از سوی بانک سینا ۲۹۷ میلیارد ریال اعتبارات به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شده است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: نرخ نکول در بانک های مرتبط با شرکت های دانش بنیان صفر است و به همین دلیل خوش حسابی شرکت های دانش بنیان، همه بانک های کشور از همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارائه تسهیلات به شرکت ها استقبال می کنند.

وی افزود: صندوق از طریق استفاده اهرمی از موجودی خود در بانک ها موفق شده خدمات مضاعفی را به شرکت های دانش بنیان ارائه کند.

رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح نمود: نمی توان مردم کشور را با واردات بی رویه تکنولوژی فقیر کرد و برای توسعه تکنولوژی در کشور هم می بایست حداکثر امکانات و منابع مالی بسیج شوند.

وی با تاکید بر اینکه آغاز فعالیت هر شرکت دانش بنیان چشم روشنی برای ملت ایران است، گفت: شرکت های دانش بنیان در دو الی سه سال آینده تحولات عظیمی را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی رقم خواهند زد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صندوق نوآوری و شکوفایی، www.nsfund.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین