پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
شنوایی را با چه خوردنی هایی می توانیم تقویت کنیم حس شنوایی نیاز به چه مراقبت هایی دارد برخی از خوردنی های موثر برای تقویت شنوایی را در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم

شعار سال: قابلیت شنوایی، یکی از حیاتی‌ترین عملکردهای بیولوژیک انسان‌ها است. بنابراین از دست دادن شنوایی واقعا افراد را آزار می‌دهد و خصوصا در میان سالمندان شیوع بیشتری دارد.

قابلیت شنوایی، یکی از حیاتی‌ترین عملکردهای بیولوژیک انسان‌ها است. بنابراین از دست دادن شنوایی واقعا افراد را آزار می‌دهد و خصوصا در میان سالمندان شیوع بیشتری دارد. اگر شما هم می‌خواهید مانع از چنین اتفاق ناخوشایندی شوید، باید ویتامین‌های خاصی را در رژیم غذایی‌تان قرار دهید که نقش موثری در بهبود شنوایی دارند.

فولات یکی از مهم‌ترین مواد مغذی است که شنوایی را تقویت می‌کند و خوش‌بختانه سبزیجات برگ سبز حاوی مقدار زیادی فولات هستند. یکی از مطالعاتAmerican Journal of Clinical Nutrition در سال ۱۹۹۹ میلادی نشان داد که دریافت نکردن فولات کافی می‌تواند با از دست دادن شنوایی ناشی از افزایش سن مرتبط باشد.

ویتامینB۱۲ نیز برای عملکرد مناسب عصب‌شناختی اهمیت زیادی دارد. در کنار فولات، مصرف مقدار زیادی از ویتامینB۱۲ می‌تواند از دست دادن شنوایی ناشی از افزایش سن را کنترل کند و حتی باعث بهبود شنوایی در دوران سالمندی شود.

ویتامین‌های آنتی‌اکسیدانی از جمله ویتامینA،CوEدر انواع مختلفی از میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شوند. این مواد مغذی برای عملکرد مطلوب بسیاری از اندام‌ها و دستگاه‌های بدن از جمله شنوایی مهم و ضروری هستند. مصرف مقدار زیادی از این آنتی‌اکسیدان‌ها می‌تواند شنوایی را بهتر کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سلام دکتر، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 96 ، کد مطلب:140689،www.hidoctor.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین