پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۲۴۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
زینی‌وند با اشاره به تحصیل ۱۱درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس غیردولتی، تصریح کرد: بر اساس قانون برنامه ششم این امر باید به ۱۵ درصد افزایش یابد.

شعارسال: مجتبی زینی‌وند: اشاره به اینکه حدود 11 درصد از دانش‌آموزان کشور در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند، گفت: برنامه ششم توسعه به مدارس غیردولتی تکلیف کرده است که تا پایان برنامه تعداد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی به 15 درصد افزایش یابد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: برخی کارشناسان مطرح می‌کنند که کیفیت مدارس دولتی از سطح مطلوبی برخوردار نیست اما این اظهارنظرها کلیت ندارد؛ بسیاری از مدارس دولتی از کیفیت بالایی برخوردارند و معلمان توانا در این مدارس مشغول به فعالیت هستند.


برنامه‌هایی برای ارتقا کیفیت مدارس غیردولتی تهیه شده است

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با اشاره به کیفیت مدارس غیردولتی، ادامه داد: خوشبختانه ضمن اینکه کیفیت مدارس غیردولتی در سطح خوب و مطلوبی قرار دارد، ما برنامه‌های کاملا تعریف شده‌ای برای ارتقاء کیفیت مدارس غیردولتی برای سال 98- 97 داریم و این برنامه‌ها در زمان معین اعلام می‌شود.


وضعیت مطلوب آموزشی مدارس غیردولتی عامل استقبال از این مدارس است

زینی‌وند بیان کرد: وضعیت مطلوب آموزشی مدارس غیردولتی باعث شده بسیاری از اولیا متقاضی ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس باشند؛ هر مدرسه‌ای که به کیفیت آموزش توجه بالایی داشته باشد استقبال از این مدرسه بیشتر می‌شود و این موضوع تکلیفی برای مدارس غیردولتی است که با برنامه‌ریزی‌های مناسب رضایت اولیا را به دست آورند.


لزوم ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در پایان با اشاره به لزوم ایجاد مقدمات لازم در مدارس غیردولتی برای پوشش 15 درصد دانش‌‍آموزان کشور، افزود: این موضوع به مقدمات و استلزاماتی نیاز دارد که ما باید آنها را فراهم کنیم؛ ما در حال انجام اقدامات لازم در این زمینه هستیم و امیدواریم بتوانیم به درصد پیش‌بینی شده دست یابیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار:8 اردیبهشت 1397 ، www.icana.ir، کدخبر: 380690،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
به جای اینکه هدف تحصیل رایگان در کشور رو پی بگیریم به فکر پولی کردن بیشتر مدارس و افزایش شکاف طبقاتی بین دانش اموزان هستید؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین