پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۳۰۳۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از ورود اطلاعات ۱۱ هزار آموزشگاه آزاد در سامانه اعتبار سنجی و ساماندهی مراکز آموزشگاهی علمی آزاد خبر داد.
شعارسال: مجتبی زینی وند  با اشاره به برنامه ساماندهی مراکز آموزشگاهی علمی و آزاد تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار مرکز آموزشگاهی علمی آزاد و زبان دارای مجوز داریم که برنامه اعتبار سنجی آنها دو سه ماهی است که آغاز شده اظهار کرد: تا کنون اطلاعات حدود ۱۱ هزار مرکز وارد سامانه شده است.

وی افزود: فرایندی را تعریف کردیم تا اطلاعات کامل مراکز وارد سامانه شود، بر این اساس برای همه مراکز تابلویی با کد رهگیری نصب می‌شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای نظارت بر شهریه و کیفیت بخشی آموزشگاه‌ها برنامه داریم گفت: در این فرآیند اعتبار سنجی و شناسنامه دار کردن آموزشگاه‌ها سامانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد که می‌توانند به آن مراجعه کرده و از صحت کدهای درج شده در  تابلو سر در آموزشگاه‌ها مطلع شوند. در واقع تاییدیه مرکز مجاز به صورت پیامکی برای افراد ارسال می‌شود. همچنین میزان شهریه مراکز در این سامانه قرار می‌گیرد و اگر آموزشگاهی مرتکب تخلف شود مردم می‌توانند شکایتشان را در سامانه ثبت و پیگیری کنند.

وی همچنین درباره ساماندهی مراکز پیش دبستانی و الزام کلیه مراکز پیش دبستانی برای ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی‌های سایر نهادها اظهار کرد: طبق قانون، وزارت آموزش و پرورش مرجع صدور مجوز برای کلیه مراکز پیش دبستانی است و به همین علت باید سایر پیش دبستانی‌هایی که از دیگر نهادها مجوز فعالیت دارند اقدام به اخذ مجوز از آموزش و پرورش کنند.

زینی‌وند افزود: بر این اساس سامانه‌ای راه‌اندازی و به موسسان تا پایان اردیبهشت مهلت داده شده بود تا در آن ثبت نام کنند اما به دنبال درخواست نمایندگان موسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی این مهلت تا پایان خردادماه تمدید شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بر اساس درخواست نمایندگان موسسان مهدهای کودک  سازمان بهزیستی مهلت ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی‌های سایر نهادها تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار: 4خرداد 1397 ، کدخبر:  97030401649،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
هرچی بهسمت ثبت این مراکز بریم خیلی در کیفیت تدریس کمک کننده ست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
اینکه اینها شناسنامه دارمیشن خیلی خوبه اما مسیله مهم تر اینه که اینها از لحاظ فرهنگی کنترل بشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
شناسنامه دار شدن این ها میتونه به رسمیت بخشیدن به اینها کمک بسزایی رو بکنه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
یعنی تا حالا این مراکز که تو همه کوچه ها و ... هست شناسنامه دار نبودن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین