پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تدوین لایحه حمایت از کودکان تابستان امسال نهایی شده و به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی افزود: لایحه حمایت از کودکان باید هر چه زودتر تصویب و برای اجرا ابلاغ شود اکنون دو تا سه ماده این لایحه در کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و هنوز روی این مواد به جمع بندی نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: برای لایحه حمایت از کودکان هر جا که نیاز به مشورت های بهزیستی بوده است، ما حضور پیدا کرده ایم و نظرات کارشناسی خود را در آن جلسات ابلاغ کردیم و قرار شده که در همین تابستان این لایحه با همکاری مجلس نهایی شود و به صحن مجلس پیشنهاد شود.

محسنی بندپی درباره بازدارندگی این لایحه در زمینه کودک آزاری، گفت: شدت مجازات برای والدین کودک آزار بر اساس این لایحه، بیشتر خواهد بود و به طور جدی تر با آنان برخورد می شود.

وی تاکید کرد: با تصویب لایحه حمایت از کودکان، قاضی بهتر می تواند برای والدین کودک آزار حکم صادر کند و شرایط برخورد با کودک آزاران با این لایحه شدیدتر می شود.

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در سال 88 از سوی قوه قضائیه به دولت تقدیم شد و پس از آن در سال 90 به مجلس ارسال شد. این لایحه از آن سال همچنان در دست بررسی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9اردیبهشت1397 ، کدخبر: 82900547: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
این لایحه ها رو باید خیلییی قبل ترها تصویب میکردن
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین