پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
فرماندار شهرستان جم گفت: همدلی‌ها برای موفقیت پارس جنوبی جم تداوم یابد

شعار سال: محمد حسینی گفت: عملکرد تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال و کسب جایگاه پنجم در اولین تجربه حضور در لیگ برتر غرور آفرین بود.

وی اظهار داشت: حضور تیمی از شهرستان جم در سطح اول فوتبال کشور، شادی و نشاط زایدالوصفی را در جم،استان بوشهر و حتی سایر مناطق جنوبی کشور به همراه داشت.

وی تصریح کرد: یکی از تاکیدات مهم دولت تدبیر و امید بسط نشاط اجتماعی در جامعه است و بخش مهمی از این نشاط با حضور تیم پارس جم محقق شد که همه باید از تداوم این نشاط حمایت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم همدلی و تلاش را رمز موفقیت تیم پارس جم دانست و تاکید کرد: همه مردم و مسئولان برای موفقیت تیم پارس جنوبی جم همدلانه تلاش کردند و آنچه امروز به دست آمده را باید با استمرار همدلی ها تقویت کرد.

حسینی خاطر نشان کرد: باید از همه تلاش هایی که برای تامین مالی از سوی مسئولان محلی، استانی، نفت و نماینده مجلس انجام شد تقدیر کرد که موجبات تداوم حضور و موفقیت تیم را فراهم کرد و قطعا در ادامه مسیر هم برای رفع دغدغه ها با همراهی خوب منطقه ویژه پارس، شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه و حمایت های ویژه نماینده مردم در مجلس تلاش خواهیم کرد.

وی با تقدیر از زحمات بی دریغ مجموعه مدیریتی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم تصریح کرد: غیرت و تعصب کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی جم و نیز حمایت پرشور و صادقانه هواداران، فصل فوتبالی زیبایی را برای شهرستان جم رقم زد و امید است با ادامه این فضای مثبت و سازنده شاهد موفقیت روز افزون و درخشش بیش از پیش نام جم در عرصه فوتبال و سایر عرصه ها باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب: 6891 ، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین