پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر استقلال را به انتهای جدول سوق داده بود با افشاگری اعضای هیات مدیره، سرمربی و بازیکن این تیم وارد مرحله جدیدی از بحران خودساخته شد.

شعار سال: درحالی که از ابتدای فصل اتفاقات زیادی بدنه استقلال را آزار می داد و مسائل فنی را تحت تاثیر قرارداده بود، شکست برابر پارس جنوبی و برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه پرطرفدار را وارد مرحله جدیدی کرد که به نظر می رسد طی روزهای آینده حوادث دیگری را هم در پی خواهد داشت.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال که برای حضور در برنامه نود مردد بود و می دانست پس پرده چه خبر است، بالاخره با اصرارهای عادل فردوسی پور با تاخیری زیاد خود را به استودیو پخش این برنامه رساند و تلاش کرد همه چیز را آرام جلوه دهد.

اما روی خط آمدن علیرضا منصوریان و صحبت هایی که او مطرح کرد کلید آشفگتی و افشاگری در باشگاه استقلال را زد. ملکی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم دست به افشاگری علیه برخی بازیکنان این تیم زد و مواضع منصوریان و افتخاری در مورد رحمتی را برملا کرد.

کنار گذاشتن مجتبی جباری و سیدمهدی رحمتی مهمترین موضوع این بحث بود که هر یک از طرفین تلاش می کردند تقصیر را به گردن دیگری بیندازند. ملکی از خندیدن رحمتی هنگام گل شدن پنالتی پارس جنوبی گفت و دروازه بان استقلال روی خط آمد و صحبت عضو هیات مدیره را تکذیب کرد.

افتخاری تلاش می کرد اوضاع را آرام کند اما وضعیت بحرانی استقلال بدتر از آن بود که کسی بخواهد سکوت کند. ملکی کار را به اظهار نظر منصوریان در مورد نخواستن رحمتی کشاند و سرمربی استقلال اظهاراتش را تکذیب کرد.

افشاگری هایی که در این برنامه رخ داد اوضاع یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران را «فاجعه» نشان داد. جایی که هیچ یک از اعضا حاضر به تحمل کردن دیگری نبود و هر کدام تلاش می کردند در افشاگری علیه دیگری سبقت بگیرد.

مشخص نیست اعضای هیات مدیره چگونه دور هم جمع می شدند و بر سر چه مسائلی صحبت می کردند که حتی در مورد کوچکترین مسائل باشگاه هم به تفاهم نرسیده اند. با شرایطی که برای استقلال رقم خورد به نظر می رسد در روزهای آینده اتفاقات جدیدی در این تیم رخ خواهد داد که دامنه اش به تیم هم خواهد رسید و اوضاع آبی ها قرمزتر از قبل خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کدمطلب:۷۳۱۵۳۷، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین