پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: حقوق بازنشستگان کشور در برنامه ششم توسعه همسان می‌شود.

شعار سال: سید حسن حسینی شاهرودی شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از کارگران اظهار داشت: رفع مشکلات معیشتی کارگران و رسیدگی به این قشر زحمتکش در کشور یکی از رویکردهای اصلی دولت و مجلس است.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های کارگران برای دریافت حقوق و رفع مشکلات مالی آن‌ها به‌حق است افزود: در کشور با محدودیت‌هایی مواجه هستیم که شرایط سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی ما را تغییر می‌دهد.

نماینده مردم شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه درعین‌حال کارگران در سراسر کشور یکی از دغدغه‌های اصلی ما به شمار می‌روند تصریح کرد: عده‌ای هستند که حقوق و مزایای میلیاردی دریافت می‌کنند و مسئولان کشور به دنبال قطع دستان افراد سودجو از بیت‌المال هستند.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه حقوق بازنشستگان کشور همسان‌سازی می‌شود اذعان کرد: پرداخت معوقات بازنشستگان کشور بر عهده دولت است و باید این امر را در دستور کار قرار دهد.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه قوانین خوبی برای دفاع از حقوق کارگران در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسیده است اذعان کرد: حاصل تصویب این قوانین آرامش در قشر کارگری به‌ویژه خاتمه دادن به تمام اعتراض‌ها و تجمع‌های این قشر در مجموعه البرز شرقی است.

وی ابراز داشت: حضور کارگران در چرخه تولید کشور نقش مؤثری دارد و دولت موظف است از این قشر حمایت کند.

نماینده مرم شاهرود و میامی با اشاره به وضعیت کارگران معادن در البرز شرقی خاطرنشان کرد: سال گذشته وضعیت این کارگران به‌شدت به‌هم‌ریخته بود و امسال علی‌رغم اینکه معوقات آنان کاملاً پرداخت‌نشده اما مشکلات بسیاری از آنان رفع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 1715853، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
باید هوای بازنشسته ها رو بیشتر داشته باشن ...
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
این همسان شدن سبب بهبود وضعیت خیلی از مردم میشه
خدا خیرشون بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین