پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
حقوق فروردین ماه بازنشستگان بدون هیچ گونه افزایشی نسبت به سال گذشته پرداخت شد.
شعار سال: حقوق فروردین ماه بازنشستگان بدون هیچ گونه افزایشی نسبت به سال گذشته پرداخت شد.

به دنبال عدم ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۷، افزایش حقوق بازنشستگان در فیش حقوقی فروردین ماه اعمال نشد. بازنشستگان بعد از ابلاغ این مصوبه، مابه التفاوت فروردین ماه را در ماه های بعدی دریافت خواهند کرد.

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بدون هیچ گونه افزایشی نسبت به سال گذشته پرداخت شد. در فیش حقوقی بخشی از بازنشستگان اطلاعیه کوتاهی در این خصوص بدین شرح درج شده است که "مشترک محترم، حقوق و مزایای فروردین ماه 97 جنابعالی بدون هیچ گونه افزایشی پرداخت شده است. به اطلاع می رساند میزان افزایش حقوق و مزایای بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران در سال 97 توسط هیئت محترم وزیران تعیین و تصویب می گردد که به محض ابلاغ آن، نسبت به افزایش حقوق و مزایای جنابعالی و محاسبه و پرداخت طلب آن از ابتدای سال جاری پس از تأمین اعتبار از سوی دولت محترم اقدام خواهد شد. "

پیش از این علی ربیعی وزیر کار در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان کشور گفته بود که "میزان افزایش حقوق برای سال 97 به میزان 19.5 درصد است که پس از ابلاغ در فیش های حقوقی بازنشتگان لحاظ می شود. در صورتی که این افزایش در فروردین ماه اعمال نشود، ماه به التفاوت آن در ماههای بعد انجام خواهد شد."

سال گذشته نیز میزان افزایش حقوق بازنشستگان و حداقلی بگیران تامین اجتماعی تا 14.5 درصد تعیین شد و برای سایر سطوح نیز رشد 12.5 درصدی حقوق به تصویب رسید. دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را در اردیبهشت ماه به تصویب رساند که از همان ماه اعمال شد؛ پرداخت ما به التفاوت فروردین ماه نیز در پایان خرداد صورت گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 519539 ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
این ها هم دارند با این اندک حقوق های دریافتی به سختی زندگی خودشونو میگذرونند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین