پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان تاکید کرد: پویایی دانشگاه، مسیر توسعه کشور را کوتاه‌تر می‌کند.

شعار سال: مهدی عباسی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره غذاهای بومی و محلی ویژه دانشجویان دانشگاه زنجان که به همت باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید معلم مرتضی مطهری، گفت: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها همواره برای ایجاد پویایی و نشاط دانشجویی لازم است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید در مدت چهار سال تحصیلی، برنامه‌ریزی جامعی داشته و از فرصت‌های به دست آمده در این دوران، بهترین بهره را ببرند، تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه زنجان جزو مراکزی است که از وجود نخبگان علمی زیادی برخوردار است که باید زمینه معرفی این نخبگان فراهم شود، به همین خاطر معتقدیم اگر دانشجویان در برهه کنونی همت مضاعفی در کارهای‌شان داشته باشند، قادر خواهند بود در این چهار سال تحصیلی، به مدارج عالی علمی دست یابند.

این مسئول با یادآوری اینکه یکی از رویکردها و رسالت اصلی جهاد دانشگاهی زنجان، برنامه‌ریزی برای جوانان است، ادامه داد: این نهاد انقلابی در راستای برخورداری از توان دانشجویان در حوزه‌های مختلف، اقدام به راه‌اندازی باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان در دانشگاه زنجان کرد که این باشگاه جزو معدود باشگاه‌های علمی فرهنگی دانشجویی در کشور است که به فعالیت در دل دانشگاه‌ها مشغول است.

عباسی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان جهاد دانشگاهی زنجان این است که این محل توسط خود دانشجویان اداره شده و این قشر در اجرای برنامه‌هایی که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف در این محل برگزار می‌شود، مشارکت حداکثری دارند که بی‌شک این نوع فعالیت در سایر استان‌ها کمتر دیده شده است. همچنین باید گفت که این مکان، یکی از مجموعه‌های منحصر به فرد در کشور به‌شمار می‌رود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه دانشجویان باید از هر فرصتی که باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان این نهاد انقلابی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، نهایت استفاده را ببرند، خاطرنشان کرد: تک‌تک شما جوانان آینده‌سازان مملکت هستید و حضور موثر شما در فعالیت‌های دانشجویی به پویاتر شدن‌تان کمک کرده و همین امر، زمینه کوتاه شدن مسیر توسعه کشور را فراهم می‌کند.

گفتنی است، در پایان این جشنواره به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 97021207005، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
دانشگاه های ما بایددر کنار مسیر علمی نسبت بهایدلوژی نظام و حرکت انقلاب اگاه تر بشتن تا بتونیم پیشرفت کنیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
رشد یک کشور به پویایی دانشگاه ان کشور بستگی دارد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین