پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
رئیس جمهور سابق لبنان: اگر ملی گرایی باشد رای خود را نمی فروشند و دیگران پول خرج نمی کنند تا وارد انتخابات شوند.

شعار سال: اميل لحود رئيس جمهور سابق لبنان با خبرنگار اعزامي به بيروت درباره نوزدهمين انتخابات پارلماني اين کشور گفتگو کرد. رقابت بيش از هفت نامزد براي هر يک از کرسي هاي پارلمان لبنان و بررسي اوضاع و جريانات سياسي و آخرين موضع گيري ها در ارتباط با انتخابات، در کنار حساسيت هاي تحولات منطقه اي و تهديدات و ماجراجويي هاي رژيم صهيونيستي از محورهاي مهم گفتگوي خبرنگار سرويس بين الملل با اميل لحود است.

اميل لحود رئيس جمهور پيشين لبنان که طي نه سال رياست خود يکي از پرمخاطره ترين ايام لبنان را پشت سر گذاشت ، حمايت هاي قاطع وي در اين دوره و البته دوران فرماندهي وي بر ارتش لبنان نقشي تاثيرگذار در شکل گيري و توسعه فرهنگ مقاومت در لبنان داشت.

او ابداع کننده معادله طلايي ارتش، مردم و مقاومت بود و همين معادله بود که جنوب لبنان را بعد از 22 سال از اشغال صهيونيستها آزاد کرد و شکستي تاريخي را در سال 2006 به انها تحميل کرد .

در استانه نوزدهمين انتخابات پارلماني لبنان اين سياستمدار کهنه کار لبناني به بيان ديدگاه هايش در مورد اوضاع سياسي لبنان پرداخت.

رئيس جمهور پيشين لبنان با اشاره به تهديدات رژيم صهيونيستي در استانه انتخابات لبنان مي گويد:اين شيوه هميشگي اسرائيل بوده وهست ، با توجه به انتخابات پيش روي لبنان و عراق و البته جبران شکست هاي خود در جنگ عراق و سوريه از اين شيوه براي تاثيرگذاري بر روند انتخابات استفاده کند .

وي مي افزايد :هراس افکني از طريق حملات نظامي محدود با حمايت امريکا سياست هميشگي اسرائيل بوده در منطقه بوده و هست به ويژه بعد از سرکار آمدن رئيس جمهور جديد امريکا که شخصيتي تاجر مسلک دارد.


قسمت اول

قسمت دوم



قسمت سوم



قسمت چهارم

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 2120032، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
فتنه یکی از ابزار مخالفان نظام برای به کرسی نشاندن حرف خود است ولی آن ها کور خوانده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین