پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
عضو شورای اسلامی استان هرمزگان گفت:بازگشايی گمرك گوکسر در بخش لیردف شهرستان جاسك زمينه اشتغال بوميان را فراهم می‌نماید.
شعار سال: عضو شورای اسلامی استان هرمزگان گفت:بازگشايی گمرك گوکسر در بخش لیردف شهرستان جاسك زمينه اشتغال بوميان را فراهم می‌نماید.

محمد شریفی  اظهار داشت: گمرک گوکسر از مهم‌ترین گمرکات شرق هرمزگان بوده که در طول سواحل مکران از جاسک تا چابهار مکانی استراتژیک و حائز اهمیت در فعالیت اقتصادی به شمار می‌رفت.
وی افزود: این گمرک تا سال ١٣٦٣ شمسی فعال بوده و پس از آن به دلایل نامعلومی تعطیل شده است.
عضو شورای اسلامی استان هرمزگان گفت: با توجه به صادرات میوه و تره بار به کشور عمان این نقطه یعنی بندر گوکسر به عنوان نزدیکترین بندر ایران به مسقط می‌تواند مکانی مناسب برای صادرات هرگونه محصول ایرانی باشد.
شریفی یادآور شد:  هم‌اکنون در بخش لیردف بیش از ١٥ لنج تجاری وجود دارد که می‌توانند به این بندر رونق فراوانی ببخشند.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن لیردف در وسط دو قطب مهم کشاورزی مکران، یعنی زرآباد و جگین گمرک گوکسر مکانی مناسب برای صادرات مجصولات کشاورزان منطقه خواهد بود.
شریفی افزود: علاوه بر میوه و تره بار، وجود معادن شن و ماسه مرغوب نیز در لیردف می‌تواند به عنوان یک محصول پرطرفدار در کشورهای منطقه به آن کشورها صادر گردد.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی این آمادگی را دارد که تمامی زمینه‌ها و بسترهای مورد نیاز را برای صادرات فراهم و با توجه به آماده بودن موج شکن و اسکله جدید گوکسر و آمادگی مردم برای تهیه تمامی نیازهای گمرک و ادارات متبوع را مرتفع نماید.
عضو شورای اسلامی استان هرمزگان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران و توانمندسازی بومیان این خطه، فعال‌سازی گمرک گوکسر باعث برون رفت منطقه از بن بست می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر بازگشایی این گمرک به خواست عموم مردم تبدیل شده و مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970216001593 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین