پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
​از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۱ هزار تن کالای غیرنفتی از گمرک بندرلنگه به خارج از کشور صادرشده است.

شعار سال: مدیرکل گمرک بندرلنگه با بیان این مطلب گفت: کالاهای صادرشده از نظر وزنی ۴۳ درصد و از نظر ارزشی ۱۳ درصد افزایش داشته است.

صفر شیبانی افزود: میوه و تره‌بار، خشکبار، گچ و نمک صنعتی مهم‌ترین کالاهای صادراتی به کشورهای قطر و امارات عربی متحده بوده است.

وی ارزش این کالاهای صادراتی را ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دانست و عنوان کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن کالا به ارزش نود میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از خارج از کشور واردشده است.

مدیرکل گمرک بندرلنگه بیان کرد: خودرو، تخته چندلا، فیبر، حبوبات، لوازم رایانه، پارچه و لوازم‌خانگی مهم‌ترین کالاهای وارداتی از کشورهای چین و امارات عربی متحده واردشده است.

شیبانی میزان کالاهای ترانزیت خارجی را از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ هزار تن اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک بندرلنگه در پایان خاطرنشان کرد: خودروی سواری به کشورهای ترکمنستان، عراق و افغانستان ترانزیت شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 خرداد 97، کد مطلب: 97031005129، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین