پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: روحانی شعار رفع فقر را بیان کردند من منصفانه در این جمع اعلام می‌کنم به این شعار خود عمل کردند

شعارسال: پرویز فتاح در شورای اداری خراسان رضوی در حضور رییس جمهور در مجتمع سپید مشهد، اظهار کرد: تبصره ۱۴ را نمایندگان کمک کردند تصویب شد و ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان برای اولین بار در بودجه لحاظ شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: دولت و دکتر نوبخت نیز به این تبصره‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی عمل کردند و این بسیار برای ما کاری با ارزشی است.

فتاح افزود: در نتیجه، دریافتی مددجویان و سازمان بهزیستی ۳ یا ۴.۵ برابر شد و دعای آن ها برای دولت و نظام بسیار با ارزش خواهد بود.

وی تاکید کرد: دولت و مجلس در یک هماهنگی و انسجام در تبصره ۱۶ حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته برای ما وام اشتغال لحاظ کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: بانک‌ها نیز ۹۰ درصد از این وام را پرداخت کردند و ما ۱۰۲ هزار فقره وام پرداخت کردیم که البته در استان خراسان رضوی ۷۷۵۰ مورد وام بوده که میزان ۹۵ درصد به آن عمل کردند که عملکرد بانک های استان بهتر از متوسط کشوری بوده است.

فتاح در رابطه با بودجه ۹۵ نیز تاکید کرد: انصافا بودجه ما را ۱۰۰ درصد پرداخت کردند اما سنگ تمام را دولت در بودجه ۹۷ لحاظ کرده و امروز تبصره ماده ۱۴، ۷۰۰۰ میلیارد تومان شده و بالاترین رشد بودجه در ردیف ما قرار گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کد خبر: 3970217115، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
آقای روحانی فقط در این مدت مورد تخریب جناح های مخالف قرار گرفته است ؛ کسی از ویژگی های مثبت آن نگفته است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین