پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب از غرفه انتشارات امیر کبیر بازدید و از جدید ترین کتاب خود تحت عنوان"دایره المعارف پزشکی اسلام و ایران" رو نمایی کرد.

شعار سال: دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب از غرفه انتشارات امیر کبیر بازدید و از جدید ترین کتاب خود تحت عنوان"دایره المعارف پزشکی اسلام و ایران" رو نمایی کرد.

ولایتی درباره این کتاب اظهار کرد: برای اولین بار است که طب سنتی اسلامی ایرانی به شکل دایره المعارف گرداوری می شود؛ این کتاب به پیشنهاد فرهنگستان علوم پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشته شده است.

وی افزود: برای اولین طب اسلامی ایرانی به شکل یک دانشنامه و مستند و مستدل در این کتاب جای گرفته است به نوبه خود در تاریخ ایران بی سابقه است.

ولایتی تاکید کرد: حدود ۶۰۰ سال است که پزشکی ایران حرف اول را در دنیا می زند؛ به عنوان مثال کتاب "قانون" ابن سینا در شرق و غرب عالم به عنوان کتاب تکست پزشکی تدریس می شد. نکته قابل توجه این است که طب سنتی با تلاش شورای عالی انقلاب فرهنگی و برای اولین بار در ایران‌‌ سامان گرفت.

ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: آن کسانی که منکر طب سنتی ایرانی اسلامی هستند با انتشار این کتب و چندین هزار سند دیگر حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به دنبال این بودیم که طب ایرانی اسلامی را با کمک شورای عالی انقلابی فرهنگی احیا کنیم در واقع رکن اصلی طب سنتی، طب ایرانی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 947544، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین