پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به تشریح آخرین وضعیت طرح تشکیل «وزارت میراث فرهنگی و گردشگری» پرداخت.

شعارسال: «مهرداد بائوج لاهوتی»،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت طرح تبدیل سازمان «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» به «وزارت‌خانه» گفت: همانطور که اطلاع دارید برداشت دکتر لاریجانی این بود که این طرح خلاف قانون برنامه است و تصویب آن نیاز به رای دو سوم دارد که در همان زمان نمایندگان اعتراض کردند که کلیات نیاز به رای دو سوم ندارد و می توان جزئیات را با این رای اصلاح کرد.

وی با بیان اینکه با اصرار نمایندگان، رئیس مجلس عنوان کرد که این طرح را در هیات رئیسه مورد بحث قرار خواهند داد که این اتفاق افتاد و هیات رئیسه، نظر نمایندگان را پذیرفت، افزود: دکتر پزشکیان نیز در جلسه علنی اعلام کرد که کلیات در هیات رئیسه به تصویب رسیده و قرار شد جزئیات برای ویرایش در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حل این طرح در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد تا بعد از انجام بررسی های مجدد برای بررسی در صحن علنی آماده شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کد خبر: 706211، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
این وزارت خانه وجودش بیشتر از گذشته داره احساس میشه ؛ امیدواریم سریع تر احداث بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین