پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
ماه رمضان امسال ۲۹ روزه است. بعضی‌ها می‌گویند چرا امروز ستاد استهلال را به نقاط کشور اعزام نکردید که در جواب باید گفت امروز ماهی دیده نمی‌شود که گروهی را به این منظور اعزام کنیم.

شعارسال:ماه رمضان امسال ۲۹ روزه است. بعضی‌ها می‌گویند چرا امروز ستاد استهلال را به نقاط کشور اعزام نکردید که در جواب باید گفت امروز ماهی دیده نمی‌شود که گروهی را به این منظور اعزام کنیم.

ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری رور پنج شنبه 27 اردیبهشت را روز اول ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

حجت الاسلام علیرضا موحدنژاد رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در نشست خبری استهلال ماه مبارک رمضان گفت: ۱۲۰ گروه در ۲۹ نقطه از کشور برای رویت هلال ماه مستقر خواهند شد، به طور قطع هلال ماه فردا روز چهارشنبه به سادگی دیده می‌شود اما اگر دیده نشد اخبار جدید را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان است؛ افزود: ماه رمضان فردا در عربستان آغاز خواهد شد و هیچ کشوری بدون استهلال آغاز ماه رمضان را اعلام نخواهد کرد و تنها طبق تیم کارشناسی خود به استهلال می‌پردازند.

حجت الاسلام موحدنژاد خاطر نشان کرد: ماه رمضان امسال ۲۹ روزه است. بعضی‌ها می‌گویند چرا امروز ستاد استهلال را به نقاط کشور اعزام نکردید که در جواب باید گفت امروز ماهی دیده نمی‌شود که گروهی را به این منظور اعزام کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به سوال‌هایی که از گروه‌ استهلال پرسیده می‌شود گزارشهایی را آماده کرده و توضیحات لازم را به مقام معظم رهبری ارائه می‌دهیم تا ایشان تصمیم نهایی را بگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت عصر ایران ، تاریخ انتشار25 اردبیهشت 97، کدخبر: 609374، www.asriran.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
انشالله که در این مهمانیه خدا نماز روزه های همه ما مورد قبول درگاه حق واقع بشه
ن.ف83
ناشناس
Germany
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
اخ جووون یه روز کمتر روزه می گیریم:)
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
انشاالله که همه مسلمین در این ماه عزیز امرزیده بشند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین