پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
محمد ذاکری گفت: در این مدت در هرمزگان بیش از ۹۱۸ میلیون کیلووات ساعت برق مصرف شد که ۴ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.
شعار سال: مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: هرمزگانی‌ها در فروردین و اردیبهشت امسال ۲ و نیم برابر متوسط مصرف کشور، برق مصرف کردند.

محمد ذاکری گفت: در این مدت در هرمزگان بیش از ۹۱۸ میلیون کیلووات ساعت برق مصرف شد که ۴ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

ذاکری با بیان اینکه افزایش تعداد مشترکان برق مهم‌ترین دلیل افزایش مصرف برق در استان است، اظهار کرد: بیشترین مصرف برق در شهرستان بندرعباس و کمترین در شهرستان بشاگرد است.

وی از شهروندان خواست در ساعت‌های اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، تصریح کرد: شستشوی به‌موقع وسایل سرمایشی و تنظیم آن‌ها در دمای ۲۴ درجه از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مصرف برق در زمان اوج مصرف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خاطرنشان کرد:  توجه بیشتر به برچسب انرژی در خرید لوازم برقی، کاهش مصرف در ساعت‌های ۱۳ تا ۱۷ و کنترل به‌موقع وسایل سرمایشی نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد.

ذاکری بیان کرد: مشترک‌های صنعتی شرکت توزیع برق استان می‌توانند برای کاهش مصرف برق، کاهش هزینه‌ها و استفاده از طرح‌های تشویقی قرارداد همکاری با این شرکت منعقد کنند.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان بیش از ۶۶۴ هزار مشترک برق دارد که ۸۲ درصد در بخش خانگی هستند، عنوان کرد: ۶۵ درصد از تولید برق استان در بخش خانگی مصرف می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4301325 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین