پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
در حالی که حدود ۵ ماه از وعده مدیرکل دامپزشکی استان تهران برای برخورد با سایت عرضه فروش گوشت‌های لاکچری می‌گذرد اما، کماکان این سایت بدون مشکل در حال فعالیت و فروش محصولات خود است.
شعارسال: پاییز سال گذشته بود که فروش گوشت‌های لاکچری با قیمت ۹۰۰ هزار تومان واکنش‌هایی را برانگیخت.

سید اصغر برائی‌نژاد مدیرکل اداره دامپزشکی استان تهران در این باره گفته بود: تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی از قبیل: گوشت قرمز، مرغ و ... در سطح استان تهران تحت نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی انجام می‌شود.

برائی‌نژاد با بیان اینکه هیچگونه تفاوتی در کیفیت بهداشتی محصولاتی که در مراکز مجاز عرضه می‌شود، وجود ندارد، تاکید کرده بود؛ موضوع برخورد قانونی با تخلف مذکور در دست پیگیری است و بزودی اجرایی می‌شود.

وی همچنین گفته بود: تاکنون هیچگونه مجوز عرضه اینترنتی فراورده‌های خام دامی توسط این اداره کل صادر نشده است.

البته همان زمان حسین درودیان مسئول بازرسی اصناف با اشاره به اینکه شرکت تولید کننده این گوشت با استفاده از نامه‌ای از سوی سازمان حمایت و امضا رئیس این سازمان اقدام به عرضه این گوشت کرده است گفته بود: این گوشت به دلیل شرایط خاص و مواد غذایی وی‍ژه با این قیمت عرضه می‌شود که این قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود نامه از سوی سازمان حمایت ما اجازه ورود به این موضوع را نداریم گفت: در صورت شکایت مردم از این شرکت، سازمان حمایت ورود کرده و این مسئله را بررسی خواهد کرد.

با وجود گذشت ۵ ماه از این اتفاق علی رغم اعلام مدیرکل دامپزشکی استان تهران مبنی بر اینکه مجوز عرضه اینترنتی فرآورده‌های خام دامی توسط این اداره کل صادر نشده است و قول برخورد با این موضوع را داده بود اما، کماکان سایت مذکور در حال فعالیت و فروش گوشت‌های لاکچری با قیمتهای نامتعارف است و خبری از برخورد سازمان دامپزشکی با این کار غیرقانونی مشاهده نمی شود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین  ، تاریخ انتشار: 30ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 778233 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
جیگر لاکچری، چه جیگری بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
مردمی که از این محصولات خرید می کنند قطعا بویی از انسانیت و همدلی نبرده اند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین