پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۹۵۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
محمدرضا رزاقی، مدیر کل امور شاهد و ایثارگران به تشریح جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد برای سال تحصیلی آینده پرداخت.

شعارسال: محمدرضا رزاقی، مدیر کل امور شاهد و ایثارگران به تشریح جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد برای سال تحصیلی آینده پرداخت.

 محمدرضا رزاقی درباره روند ثبت نام در مدارس شاهد اظهار کرد: امسال حدود 370 دانش‌آموز در مدارس شاهد جذب خواهیم کرد که بر اساس زمان‌بندی ثبت نام پایه هفتم از اول تا چهاردهم تیر ماه و ثبت پایه دهم از 10 تیر الی 24 همین ماه در سامانه سجا انجام خواهد شد.

وی درباره ثبت نام میان پایه در مدارس شاهد گفت: دانش‌آموزان دوره متوسطه اول از اول الی دهم مرداد ماه، دانش‌آموزان میان پایه متوسطه دوم از دهم الی پانزدهم مرداد ثبت نام دارند و نام نویسی قطعی 16 مرداد خواهد بود.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران تصریح کرد: امسال 1350 مدرسه در سطح کشور برای نام‌نویسی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و این ظرفیت بر اساس برنامه‌ریزی‌های استانی بوده است، بنابراین به هیچ وجه امکان تغییر و افزایش ظرفیت را نداریم.

رزاقی ادامه داد: سعی می‌کنیم روند ثبت نام را طبق برنامه‌ریزی انجام دهیم و از هفدهم مرداد ماه به بعد فعالیت‌ کلاس‌های پیش نیاز را آغاز کنیم.

افزایش 10 درصدی شهریه مدارس شاهد

وی درباره میزان شهریه مدارس شاهد تصریح کرد: شهریه نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته و حداقلی و حداکثری را برای هر مقطع تحصیلی در نظر گرفتیم.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران درباره حداقل و حداکثر این شهریه اظهار کرد: برای مقطع ابتدایی بازه در نظر گرفته شده بین 380 تا 640 هزار تومان، برای متوسطه اول 440 تا 730 هزار تومان و برای متوسطه دوم این مبلغ بین 530 تا 950 هزار تومان تعیین شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رکنا، تاریخ انتشار 31 اردبیهشت 97، کد خبر: 381781، www.rokna.net

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
این افزایش قیمت ها به نظر من خیلی غیرمنطقی به نظر میاید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
دیگه این مداری نباید شهریه شون زیاد میشد واقعا
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
باید در مارس شاه بهترین امکانات برای دانش اموزان گرفته بشه و به اونها بهترین رسیدگی رو انجم بدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین