پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۳۱۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸
سرپرست مدارس شاهد با اعلام نرخ شهریه مدارس شاهد در سال تحصیلی آینده گفت: دانش آموزان عادی بدون سهمیه نیز امسال می‌توانند در مدارس شاهد با پرداخت شهریه ثبت نام کنند.

شعارسال: رزاقی گفت: مدارس شاهد برای فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد و فرزندان ایثار گران و آزادگان رایگان است و برای ثبت نام دانش آموزان عادی از ۳۸۰ هزار تومان تا ۵۸۰ هزار تومان برای دوره ابتدایی دریافت می‌شود.

او افزود: شهریه مدارس شاهد برای دوره اول متوسطه از ۴۴۰ هزار تومان تا ۶۶۰ هزار تومان و برای دوره دوم متوسطه از ۵۳۰ هزار تومان تا ۸۶۰ هزار تومان است.

رزاقی گفت: خانواده‌ها با مراجعه با پایگاه اینترنتی saja.medu.ir و وارد کردن کد ملی دانش آموز می‌توانید نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.وی تاکید کرد: نتایج ثبت نام اینترنتی دانش آموزان ابتدایی چهارم تیر و نتایج ثبت نام دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه تا هفتم مرداد اعلام خواهد شد.

رزاقی گفت: ظرفیت پذیرش مدارس شاهد در هر استان متفاوت است و دانش آموزان حافظ قرآن و یا دانش آموزانی که فعالیت‌های ویژه فرهنگی و آموزشی دارند نیز بر اساس امتیاز کسب شده می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

سرپرست مدارس شاهد کشور گفت: فرزندان شهدای مدافع حرم در اولویت نخست ثبت نام مدارس شاهد قرار دارند و سهمیه ویژه‌ای در این مدارس برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

رزاقی افزود: تعداد مدارس شاهد امسال نسبت به پارسال افزایشی نداشته است و در سال تحصیلی آینده نیز هزار و ۳۵۰ مدرسه شاهد فعال خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شبکه خبر، تاریخ انتشار: 7خرداد1397 ، کدخبر: 500775: www.irinn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین