پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹
بهمن ماه سال 94 بود که خبر انتصاب این فرد به مدیرعاملی یکی از بزرگترین هلدینگ های صندوق بازنشستگی وزارت کار منتشر شد و از همان روزهای ابتدایی تصدی مسئولیت، حاشیه های فراوانی نیز در خصوص این انتصاب وجود داشت.
شعارسال: مدیرعامل سابق یکی از هلدینگ های صندوق بازنشستگی کشور که جزو زیر مجموعه های وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی به حساب می آید، به اتهام مسائل مالی در دوران تصدی مسئولیت بازداشت شد.

بهمن ماه سال 94 بود که خبر انتصاب این فرد به مدیرعاملی یکی از بزرگترین هلدینگ های صندوق بازنشستگی وزارت کار منتشر شد و از همان روزهای ابتدایی تصدی مسئولیت، حاشیه های فراوانی نیز در خصوص این انتصاب وجود داشت.

اولین نکته مطرح شده درباره آقای مدیر، مسئله مدرک تحصیلی وی بود. در اخبار منتشر شده از این مدیر، وی دارای مدرک فوق دکتری مدیریت برنامه ریزی از دانشگاه هاروارد و همچنین فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه تگزاس آمریکا معرفی شده بود. این در حالی بود که صحت موضوع مذکور یعنی مدرک تحصیلی این مدیر، در همان روزهای ابتدایی تصدی مسئولیت در فضای مجازی مورد تردید قرار گرفت. ماجرا نیز زمانی جدی تر شد که آقای مدیر هیچ واکنشی نسبت به اخبار مطرح شده پیرامون مدرک تحصیلی اش از خود نشان نداد.

از سوی دیگر نیز در متن خبر انتصاب و رزومه، این شخص 2 مسئولیت عجیب برای خود مطرح کرده و خود را با آن معرفی کرده بود که اساسا چنین سمتی وجود خارجی نداشته است.

فارغ از عدم پاسخگویی و شفاف سازی این ابهامات توسط این مدیر، برخی اقدامات عجیب از او نیز بر این فضا دامن زد. به طور مثال، قرار دادن عکسی از این فرد با ساعت چند ده میلیونی بر صفحه اصلی سایت یک هولدینگ عظیم اقتصادی دولتی هیچ توجیه عقلانی و منطقی نداشت.

در همان برهه نیز این سوال مطرح شد که علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو سال و نیم پس از به دست گرفتن سکان این وزارتخانه، بر چه اساسی هدایت یکی از بزرگترین هلدینگ های زیرمجموعه وزارتخانه را به چنین فردی با کارنامه پر از ابهام مذکور سپرده و با اعتماد به او، سرمایه بازنشستگان را در اختیار وی قرار داده است؟

حالا پس از گذشت بیش از یکسال از کنار رفتن آقای مدیر از مسئولیت این هلدینگ بزرگ، خبر می رسد که وی و قائم مقامش به اتهام مسائل مالی در دوران تصدی مسئولیت بازداشت شده اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 1خرداد 1397 ، کدخبر: 1365327 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
این انتصاب ها باید دید که چگونه در کشور انجام میگیرد که این مشکلات این چنینی به وجود میاید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین