پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
رئیس جامعه هتلداران ایران که پیگیر طرح کاهش مالیات از گردشگری است در خصوص تصمیم اخیر نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار داشت: کاهش مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۳ درصد فعلا در کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شده و تنها مشمول هتل‌های یک تا سه ستاره می‌شود و تمام هتل‌ها را در برنمی‌گیرد.

شعار سال: رئیس جامعه هتلداران ایران که پیگیر طرح کاهش مالیات از گردشگری است در خصوص تصمیم اخیر نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار داشت: کاهش مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۳ درصد فعلا در کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شده و تنها مشمول هتل‌های یک تا سه ستاره می‌شود و تمام هتل‌ها را در برنمی‌گیرد.

دکتر "جمشید حمزه‌زاده” ابراز داشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده در هتل‌های 4 و 5 ستاره همچنان مطابق گذشته، جاری و در آن تغییری بوجود نیامده است.

وی در خصوص روند تصویب این طرح نیز گفت: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده فعلا در کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شده که در صحن علنی مجلس نیز به رأی گذاشته خواهد شد و پس از آن در شورای نگهبان بررسی می‌شود که تا ابلاغ آن، چند ماه زمان می‌برد و شاید اجرای آن به نیمه دوم سال برسد.

وی در پایان افزود: تا زمان ارائه این لایحه در صحن علنی مجلس، فرصت داریم پیگیری کنیم تا این اصلاحیه مشمول تمام هتل‌ها شود، نه فقط هتل‌های یک تا سه ستاره‌.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری هتل نیوز، تاریخ انتشار 5اردیبهشت97، کدمطلب: 138 ، www.iranhotelnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین