پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۶
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه کمیسیون متبوعش با وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی التهابات اخیر بازار خودرو خبر داد.
شعارسال: عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جلسه روز یکشنبه کمیسیون متبوعش در خصوص آشفتگی بازار خودرو، اظهار داشت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس روز یکشنبه در جلسه ای با حضور قطعه سازان و تولیدکنندگان خودرو در بخش خصوصی و دولتی و دو خودروساز مطرح داخلی، نماینده وزارت صنعت و معدن و تجارت و اعضای کمیسیون بحث مفصلی درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی و سایر موضوعات مرتبط با این بازار داشت.

وی افزود: نگاه خودروسازان معطوف به این مسئله است که بخشی از افزایش قیمت ایجاد شده در خودرو به وابستگی به ارز برمی گردد و بخش عمده ای از آن منشا داخلی دارد.

رضیان تصریح کرد: در این جلسه همچنین قیمت های جانبی مواد اولیه خودرو مورد آنالیز قرار گرفت که طی آن مشخص شد قیمت مواد اولیه خودرو در قطعه سازی و تولید خودرو در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فاصله قیمتی خودرو در بازار خارج از تولید (بازار سیاه) مورد بحث قرار گرفت: متاسفانه زمانی که تقاضا بالا باشد و تولید هم به میزان تقاضا نباشد بازار سیاه ایجاد می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در مجموع نگاه کمیسیون بر این بود که نباید شرایط ایجاد شده ناشی از سوءمدیریت را به مصرف کننده تحمیل کرد و مردم هزینه عدم تدبیر مناسب را بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در جلسه یکشنبه به نتیجه نهایی نرسیدیم قرار شد برای تصمیم گیری پایانی مجددا جلسه ای با حضور وزیر صنعت و معدن در سه شنبه هفته آینده برگزار شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 4 خرداد 1397 ، کدخبر: 686699 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
احساس میکنم که یه جای کار واقعا می لنگه...هیچ معنی نداره اینکه ایشون وسط جلسه همچین حرفی بزنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
تو این جلسات اگه به فکر صنایع باشن و حرف دل اونها رو گوش بدن خیلی شرایط خوبی پیش میاد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
در این کمیسیون امیدواریم موانع تولید هم بررسی شود و به نیاز های تولید کنندگان پاسخ های منطقی ای داده شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین