پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
چنانچه قاضي پرونده شما از انجام تكاليف قانوني خود امتناع نمايد، مثلاً شما نسبت به سند طرف مقابلتان ادعاي جعل كنيد و دادگاه اقدام به ضبط سند و جلب نظر كارشناس رسمي نكند، و يا لوايح و مكاتبات شما را ثبت نكند ، و يا در دادرسي كيفري، قرار تأمين مناسب عليه متهم صادر نكند، و يا بدون حضور وكيل از شما تحقيق كند و يا هزاران تكليف قانوني ديگر را به نوعي نقض كند، با شكايت شما در دادسراي انتظامي قضات تحت تعقيب قرار خواهد گرفت.

شعار سال: چنانچه قاضي پرونده شما از انجام تكاليف قانوني خود امتناع نمايد، مثلاً شما نسبت به سند طرف مقابلتان ادعاي جعل كنيد و دادگاه اقدام به ضبط سند و جلب نظر كارشناس رسمي نكند، و يا لوايح و مكاتبات شما را ثبت نكند ، و يا در دادرسي كيفري، قرار تأمين مناسب عليه متهم صادر نكند، و يا بدون حضور وكيل از شما تحقيق كند و يا هزاران تكليف قانوني ديگر را به نوعي نقض كند، با شكايت شما در دادسراي انتظامي قضات تحت تعقيب قرار خواهد گرفت.

در اين دادسرا پرونده مورد نظر شما از شعبه اخذ و توسط بازپرس به دقت مطالعه ميشود و ممكن است علاوه بر موارد مورد شكايت شما تخلفات ديگري نيز توسط بازپرس احراز گردد. سپس عليه قاضي متخلف كيفرخواست و نهايتاً راي صادر گرديده و حسب مورد به محكوميت هاي انتظامي از توبيخ كتبي تا انفصال دائم از خدمت(اخراج) و جبران خسارات شما محكوم خواهد گرديد! به ياد داشته باشيد كه دادسرا و دادگاه انتظامي قضات تنها در شهر تهران(كاخ دادگستري) مستقر است و شكات سراسر كشور صرفاً بايد به اين محل مراجعه نمايند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تی نیوز، تاریخ انتشار 24بهمن96، کدمطلب:98357585116 ، www.tnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین