پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۲۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۴
احمدی‎نژادی‎ها مدعی بودند که به امام زمان وصل هستند و مشایی ۳۷ میلیون رأی دارد.
شعارسال: یک تحلیل‌گر مسائل اجتماعی گفت: احمدی‌نژاد دید که دوستانش را گرفتند و خبری هم نشد، بنابراین ترسید. او می‌ترسد خودش را هم بگیرند، به زندان بیفتد و بی‌حیثیت شود.

ابراهیم فیاض درباره علت سکوت این روزهای محمود احمدینژاد به خبرآنلاین گفت: من احمدینژاد را می شناسم، او مثل ترامپ حسابی ترسیده است. ترامپ همین قدر که بلوف می زند به شدت هم ترسو است. هیتلر هم همین طور بود، فکر می کنید چرا خودکشی کرد؟ چون ترسو بود! در مجموع دیکتاتورها چون نمی توانند فکر کنند، ترسو هستند و از روی ترس دیکتاتوری راه می اندازند.

وی افزود: الان احمدی نژاد می بیند دوستانش را گرفتند و خبری هم نشد؛ بنابراین ترسیده است. حتی شاید خیالاتی که در ذهنش می بافد را به زبان بیاورد و مدعی شود «در آستانه ظهور هستیم» اما واقعیت مسئله دیگری است. او به دلیل آنکه بقایی و مشایی را گرفتند سکوت کرد و می ترسد خودش را هم بگیرند و بی حیثیت شود.

این تحلیلگر مسائل اجتماعی یادآور شد: احمدی نژاد کسی است که همیشه خواسته حضور داشته باشد، بنابراین هر روز یک شلوغ بازی می کرد اما متوجه شد، استقرار نظام بالاتر از آنی است که او فکر می کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که در ذهن احمدی نژاد چه می گذرد؟ اظهار کرد: او شخصیت خودمحوری دارد. تیم احمدی نژاد باورشان شده بود که ارتباط خاصه دارند، در همین رابطه نیز خیلی خود را باد می کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران افزود: زمانی که احمدی نژادی ها صحبت از کسب 37 میلیون رأی در انتخابات می کردند خودم از الهام پرسیدم «اینکه احمدی نژاد می گوید اول مشایی می آید اما ردصلاحیتش می کنند، بعد دوباره با حکم حکومتی بر می گردد و 37 میلیون رأی می آورد؛ عقلی است یا شهودی؟» الهام گفت «شهودی است از جایی به آنها خبر می دهند»! به عبارت دیگر می گویند «ما وصلیم» یا ادعا می کنند «امسال سال ظهور است» در حالیکه زمانی می گفتند دولت ما دولت ظهور است!

فیاض درباره آینده احمدی نژاد نیز گفت: احمدی نژاد هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ایران به خاتمی رأی دادند، اما به ناطق نوری رأی ندادند. مردم ایران به روحانی رأی دادند اما به سعید جلیلی رأی ندادند. سعه صدر و قاعده تمدنی ایرانی ها به شدت بالاست. احمدی نژاد دیگر پایگاه مردمی ندارد. زمانی که شلوغ می کرد، چه اتفاقی افتاد که حالا سکوتش بخواهد مسئله ای ایجاد کند. احمدی نژاد تمام شد، فاتحه مع صلوات و در آینده نیز هیچ خبری از او نخواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1397 ، کدخبر: 780034 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
احمدی نژاد بیشتر ساده لوحانه البته با حب هوای نفس به گمراهی اشکار کشیده شد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
این جریان هم بالاخره به تاریخ پیوست ؛ امیدواریم دیگه چنین مسائلی در کشور تکرار نشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
فعلا که مثل سه تفنگدار با گروهش داره خون ملتو تو شیشه میکنه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین