پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۴۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸
طی ابلاغی از سوی مسعود نصرتی شهردار رشت، سیده مریم رضا طبع به عنوان مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار منصوب گردید!

شعارسال: طی ابلاغی از سوی مسعود نصرتی شهردار رشت، سیده مریم رضا طبع به عنوان مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار منصوب گردید! خبر کوتاه و عجیب بود. انتصاب فردی که حتی بسیاری از افراد رسانه ای تا به امروز اسمش به گوششان نخورده بود در حساس ترین سمت ممکن در ارتباط شهردار و رسانه ها را شاید بتوان عجیب ترین حادثه قرن اخیر در شهر رشت نامید.

مسعود نصرتی که از زمان ورودش به شهرداری رشت بیشترین فاصله ممکن را با رسانه ها داشته، طی ۷ ماه اخیر تنها یک نشست خبری را با رسانه ها برگزار کرده و همواره از گفتگو با آنها فراری بوده است.

با این حال اما در حوزه رسانه ای، شهردار رشت با حواشی فراوانی همراه بوده و بسیاری سعی کردند با نزدیک شدن به نصرتی، عناوینی چون مشاور رسانه ای و… را به دست آورند که همگی در این موضوع ناکام ماندند. پس از این موضوع مدیر اجرایی رسانه در حوزه شهردار به یک چالش جدی تبدیل شد و در ابتدا نصرتی از علی خلیلی به عنوان مسئول حوزه رسانه شهردار رونمایی کرد.

حضور خلیلی در سمت مدیر اجرایی رسانه حوزه شهردار اما چند هفته ای بیشتر به طول نکشید تا نصرتی رسماً طی حکمی مریم رضا طبع را در این سمت جایگزین وی کند! سمتی که هرچی از آن در چارت شهرداری گشته ایم پیدا نشده است!

جالب تر آنکه آقای شهردار در انتخاب مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های در حوزه شهردار حرکاتی تاریخی را از خود نشان داده است! انتخاب علی خلیلی سرپرست سابق اداره کل اسناد و کتابخانه های استان گیلان و پس از آن انتصاب مریم رضاطبع مدیر اسبق امور اداری سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی که هیچ یک سابقه مشخصی در رسانه نداشته اند، شاهکاری بود که تنها مسعود نصرتی از عهده آن بر می آمد!

در پایان با دست بردن در یکی از ابیات دیوان شمس حضرت مولانا باید نوشت: در شهرداری یکی کس را رسانه ای نمی‌بین! هر یک…

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سپید خبر، تاریخ انتشار: 7خرداد1397 ، کدخبر: ۱۶۱۰۳: www.sepidkhabar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
امیدوارم که در سمت جدیدشون کما فی سابق بدرخشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
واقعا رشت در انتخاب زنان برای سمت های مدیریتی یکی از استان های بی نظیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین