پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
دکتر نصرتی، شهردار سابق رشت، استعفای خود را از شهرداری رشت اعلام کرد. دکتر مسعود نصرتی قزوینی نژاد شهردار سابق رشت بنا به دلایلی که برای ما مشخص نیست و اعلام نشده است، از سمت خود با نوشتن یک نامه و تسلیم آن به رییس دفتر خود در شهرداری رشت نمی دانیم راهی تهران شد یا قزوین. فقط می دانیم آقای نصرتی که از اول هم آمدن ایشان در هاله ای از خیلی گرفتاریها و خیلی پشت صحنه ها و پیش صحنه ها بود بعد از حدود یکسال تازه فهمید که نمی تواند در خدمت شهروندان رشتی باشد.

شعار سال: دکتر نصرتی، شهردار سابق رشت، استعفای خود را از شهرداری رشت اعلام کرد. دکتر مسعود نصرتی قزوینی نژاد شهردار سابق رشت بنا به دلایلی که برای ما مشخص نیست و اعلام نشده است، از سمت خود با نوشتن یک نامه و تسلیم آن به رییس دفتر خود در شهرداری رشت نمی دانیم راهی تهران شد یا قزوین. فقط می دانیم آقای نصرتی که از اول هم آمدن ایشان در هاله ای از خیلی گرفتاریها و خیلی پشت صحنه ها و پیش صحنه ها بود بعد از حدود یکسال تازه فهمید که نمی تواند در خدمت شهروندان رشتی باشد. یعنی یک سال تقریبا در بحث اجرا، برنامه ریزی، خدمات شهری و شهر رشت دچار عقب ماندگی مضاعف شد. سروران در شورای اسلامی شهر رشت عادت کرده اند که به مدت شهرداری در این شهر به این خوبی خیلی کوتاه باشد و رکوردار جابجایی شهرداران در کشور هستیم. حداقل رشت در سالهای اخیر در زمینه جابجایی شهرداران باز هم در زمره اولین ها در کشور است. بالاخره ما باید ثابت کنیم که در همه زمینه ها جزو اولین ها هستیم، حال یک زمانی دروازه اروپا بودیم، زمانی اولین تئاتر را داشتیم، زمانی فلان صفت خوب اولین را داشتیم و و امروز باز هم اولین هستیم در عزل و نصب شهرداران.

واقعا بایستی برای مدیریت شهری و اعضای محترم و پر تلاش شورای اسلامی شهر رشت «دس کلا » زد یا بقول تهرانیها تشویق کرد که این همه ثمرات!!! برای شهر رشت از آن روزی که شورای اسلامی شهر رشت تشکیل شد، بوجود آمده است .

بلاخره آقای دکتر نصرتی که می گویند!! در قزوین خیلی کار کرده بود، ولی در رشت نتوانست خیلی کار بکند و چون در مصاحبه اول و آخری که با رسانه های گذاشته بود به سوالات هفته نامه گیلان بهتر پاسخ نداد و ما همچنان منتظر پاسخ ایشان بودیم که در حسرت پاسخ ایشان ماندیم.

سخنی با اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت

سروران من بعد از این همه سال از تاسیس شورا، آیا ما باز هم باید دچار آزمون و خطاهای انتخاب مدیران باشیم؟ آیا مردم به شما عزیزان اعتماد کرده اند که سالی یک شهردار داشته باشند در رشت،آخر این چه وضعیتی است ؟ با سلام و صلوات رفتید قزوین، نشستهای به قول خودتان کارشناسی گذاشتید و جناب آقای دکتر نصرتی را برای ما به ارمغان آوردید پس چی شد بعد از یک سال این آقای دکتر که ادعای برند بودن شهر قزوین را می داشت، رفت؟ ولی زحمت شما را کم کرد، استعفا داد و رفت. شهروندان می گویند حکایت رشت، حکایت غریبی است، شورایش موقع انتخابات بنرها با برنامه های فوق پیشرفته در کلاس شهرهای مدرن دنیا، ولی در عمل . بالاخره یک فکری به حال خودتان بکنید ، یک فکری هم به حال این شهروندان گرفتار. حتی بعضی از شهروندان رشتی کم کم اعتراض و انتقادشان را به رییس دولت اصلاحات رسانده اند که آقا شما بیکار بوده اید که این بخش مسکوت مانده قانون اساسی را از سکوت خارج کرده اید، بعد این همه دردسر برای مردم درست کرده اید. بعضی شهروندان می گویندای کاش همانطور مسکوت می ماند.

آقای نصرتی رفت، به سلامتی ـ سرپرست می آید، حال ، هر عزیزی است قدمشان بالای سر، بعدش هم چند روز دیگر گزینه های متنوع با برنامه های فوق پیشرفته برای تبدیل رشت به شهر اولین ها. امیدواریم این دفعه شهردار کمتر از یکسال دوام نیاورد و مثل اصفهان شهرداری داشته باشیم که سابقه دوازده ساله یا بعضی شهرهای دیگر هشت ساله و یا پنج ساله داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گیلان بهتر ، تاریخ انتشار 1 مرداد 97، کدمطلب: 24934، www.gilanbehtarnovin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
خیلی وقته که شهر رشت شهردار خوب رو به خودش نده! واقعا مشکل از کجاست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین